فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش گفت: تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ صادر شده است.

 آمار دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۹۹ اعلام شد

به گزاشر سلام نو به نقل از مهر، فاطمه زرین آمیزی اظهار داشت: از تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ کارت صادر شده برای کنکور سراسری سال ۹۹ تاکنون تعداد ۹۹۴ هزار نفر (۸۷ درصد داوطلبان) کارت خود را دریافت کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: در گروه علوم تجربی که صبح امروز جمعه ۳۱ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود نیز از تعداد ۵۹۴ هزار داوطلب ثبت نام کننده، تعداد ۵۱۵ هزار داوطلب به معنی حدود ۸۷ درصد کارت خود را دریافت کردند.

زرین آمیزی افزود: کارت شرکت در آزمون برای داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ گروه آزمایشی زبان‌های خارجی به همراه راهنمای شرکت در آزمون تا ساعت ۲۴ امروز ۳۱ مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار دارد.

وی تاکید کرد: همه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام‌خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبانی که گروه آزمایشی زبان‌های خارجی به عنوان گروه آزمایشی ۲ یا ۳ متقاضی شده‌اند نیز برای شرکت در آزمون گروه آزمایشی زبان جداگانه کارت ورود به جلسه دریافت کنند.

به گزارش مهر، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه در ۳۹۲ شهر و بخش کشور برگزار می‌شود.

تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ صادر شده است که بیشترین میزان داوطلب مربوط به گروه علوم تجربی با ۵۹۴ هزار و ۲۵۹ داوطلب است. کمترین تعداد کارت مربوط به گروه هنر با ۱۱۳ هزار و ۷۳۲ کارت است.

همچنین بیشترین داوطلب زن مربوط به گروه علوم تجربی و بیشترین داوطلب مرد مربوط به گروه ریاضی و فنی است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید