رضا رویگری بازیگر سریال «مختارنامه» گفت: به اندازه موهای سرم از تهیه کنندگان طلب دارم و هیچکس هم پولم را نمی‌دهد.

گلایه بازیگر سریال «مختارنامه» از طلب ۳۰۰ میلیونی‌اش

بازیگر سریال «مختارنامه» گفت: وقتی خانه سینما به عنوان صنف اصلی نمی‌تواند حق من بازیگر را بگیرد قطعا نیاز داریم که نهادهای دیگری به این قضیه ورود کنند.

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، رضا رویگری پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در هیچ اثری بازی نمی‌کنم، آن زمان که شرایط عادی بود و تولیدات زیاد کسی به من پیشنهاد بازی نمی‌داد، حال که وضعیت کرونا پیش آمده و کارها کم شده چه انتظاری می‌توانم داشته باشم.

وی در همین راستا داد: من سال‌ها تجربه بازی داشته‌ام، نباید انتظار داشت که گوشه قاب دوربین بنشینم و هیچ تاثیری در اثر نداشته باشم، ترجیح می‌دهم خانه بمانم، اما در هر کاری و با هر کارگردانی کار نکنم، از طرفی وضعیت بیماری کرونا خطرناک است و در این شرایط از خانه بیرون رفتن برای من کار درستی نیست.

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره طلب خود از آثاری که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته اضافه کرد: به اندازه موهای سرم از تهیه کنندگان طلب دارم و هیچکس هم پرداختی به من نداشته است، متاسفانه دستم به جایی نمی‌رسد و هیچ جایی هم وجود ندارد که بتوانم نسبت به عدم پرداخت دستمزدهایم شکایت کنم.

وی در همین رابطه اذعان کرد: شاید باورتان نشود بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از پروژه‌های مختلف طلب دارم، اما چه کسی می‌خواهد این پول‌ها را برای من بگیرد، چرا هیچ نهاد و هیچ صنفی از من به عنوان بازیگری که سال‌ها در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت کرده‌ام حمایت نمی‌کند.

بازیگر فیلم «اجاره نشین‌ها» با اشاره به بی فایده خواندن قراردادهای بازیگران ادامه داد: قراردادهای بازیگران تنها یک کاغذ بی ارزش است که هیچ تضمینی برای پرداخت آن‌ها و یا عمل به تعهدات وجود ندارد، هرکسی می‌تواند در قراردادها زیر حرفش بزند، همانطور که خود من بارها با این مسائل روبرو شده ام و کسی هم حرفم را نشنیده است.

رویگری خاطرنشان کرد: وقتی خانه سینما به عنوان صنف اصلی نمی‌تواند حق من بازیگر را بگیرد قطعا نیاز داریم که نهادهای دیگری به این قضیه ورود کنند.

کد خبرنگار: ۱۲
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ش IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    حالا بازم میگن فلانی دویست تومن گرفت بهمانی یه میلیارد . هر چی هم که بگن بابا اینا فقط عدد و رقمه روی کاغذه مگه کسی باور میکنه . خود تهیه کننده ها که به طور واضح میگفتن قسط آخر عین مهریه اس کی داده کی گر فته . البته این روزا کل قرار اد رو به مهریه تشبیه میکنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید