بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت حکم بازداشت مدیرکل این بندر را صادر کرد.

صدور حکم بازداشت مدیرکل بندر بیروت

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، قاضی فادی صوان بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت روز سه‌شنبه حکم بازداشت مدیرکل این بندر را صادر کرد.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، تنها یک روز پس از صدور حکم بازداشت بدری ضاهر مدیرکل گمرک لبنان، حکم بازداشت حسن قریطم مدیرکل بندر بیروت هم صادر شد.

صوان دیروز برای برآورد خسارت‌های وارده از انفجار بیروت، به مکان انفجار رفت. وی در جریان این بازدید از حسن قریطم مدیرکل بندر بیروت نیز بازجویی و در نهایت حکم بازداشت وی را صادر کرد.

بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت دیروز دوشنبه در جریان رسیدگی به پرونده انفجار بیروت، از بدری ضاهر در حضور منیف حمدان و جورج خوری وکلای مدافع وی بازجویی و در پایان حکم جلب او را صادر کرد.

شمار افراد بازداشت‌شده در ارتباط با پرونده انفجار بیروت به بیش از ۲۰ تن رسیده است.

به دنبال انفجار مهیب بندر بیروت، دستگاه قضایی لبنان برای مشخص شدن ابعاد این پرونده تحقیقاتی آغاز کرده است و در حال بازجویی از مسئولان و مقامات مختلف این کشور است.

انفجار در بندر بیروت که ۱۴ مرداد به وقوع پیوست، تاکنون ۱۷۷ کشته و بیش از هفت هزار زخمی بر جا گذاشت و ده‌ها نفر نیز مفقود شده‌اند.

فرانسه و آمریکا از جمله کشورهایی هستند که قصد داشتند تیم تحقیقاتی برای رسیدگی به پرونده انفجار بیروت به لبنان اعزام کنند.

این انفجار خسارت شدید مالی در حدود ۱۵ میلیارد دلار به لبنان تحمیل کرده است.
 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید