یعقوب رضازاده، نماینده مردم سلماس در مجلس اعلام کرد قوه قضاییه تکلیف ۴۸۰۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی را تعیین کند.

قوه قضاییه تکلیف ۴۸۰۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی را تعیین کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، یعقوب رضازاده در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را یکی از انقلابی ترین، کارآمدترین، مومن ترین مجالس پس از انقلاب معرفی کردند و دو مسئله معیشت و فرهنگ را برای مجلس اولویت برشمردند. قطعا وظیفه مجلس مبارزه با فساد سازمان یافته در کشور است.

نماینده مردم سلماس در مجلس ضمن تشکر از قوه قضائیه گفت: می‌خواهیم با نظر به گزارش دیوان محاسبات، قوه قضاییه  تکلیف  ۴۸۰۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی را تعیین کند. همچنین باید با مسئولانی که در زمینه فعالیت سلطان‌ها نقش داشته‌اند به عنوان مفسد فی الارض برخورد شود که در این زمینه تکایف مسئولان سابق بانک مرکزی که در به وجود آمدن سلطان‌های سکه و خودرو نقش داشتند، مشخص شود.

وی ادامه داد: در سازمان خصوصی سازی اموال دولتی به تاراج رفته و این قضیه ادامه دارد و بایستی مجلس انقلابی جلوی این مسئله را بگیرد.

رضازاده با ابراز ایت عقیده که «فروش نفت در بورس نشان داد که دولت می خواهد از این طریق ارتزاق کند» گفت: مناطق ویژه اقتصادی نیز در کشور رو به تعطیلی است که باید در جهت احیای آنها مخصوصا منطقه ویژه اقتصادی سلماس هرچه سریع‌تر اقدام کرد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید