حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز اعلام کرد دشمن به‌دنبال تخریب روابط حسنه ایران و لبنان است و شاهد شیطنت رژیم صهونیستی و آمریکا نیز هستیم.

 دشمن به‌دنبال تخریب روابط حسنه ایران و لبنان است

به گزارش سلام نو به نقل از اعتماد آنلاین، دبیرکل حزب سبز، با اشاره به حادثه انفجار در بیروت، گفت: رابطه ایران و لبنان یک پیوند طولانی مدت است.

او ادامه داد: در حوادث‌ مختلف از جمله حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، جنگ‌های 33 روزه و جنگ‌های مختلفی که در جنوب لبنان رخ داد، شاهد بودیم که کشورمان همواره یکی از متحدان استراتژیک لبنان  بود؛ از همین رو لبنان توانست رژیم صهیونیستی را برای اولین بار در طول تاریخ وادار به عقب نشینی کند.

کنعانی مقدم افزود: همچنین ایران سعی کرد که در عرصه سیاست خارجی به قدرتمند شدن لبنان کمک کرده و در عرصه تجارت، آموزش نیروهای ارتش و سایر حوادث مختلفی که در این کشور به وجود آمده همواره در کنار مردم لبنان باشد.

دبیرکل حزب سبز، گفت: دشمن به دنبال این است که ایران را به عنوان نیروی مداخله گر در امور داخلی لبنان معرفی کند، این درحالی است که همگان به خوبی می‌دانند که قدرت سیاسی نظیر حزب الله تنها سنگر و قدرت مقابله نظامی و مقاومت ضد رژیم صهیونیستی است؛ مردم لبنان هم به خوبی واقفند که لبنان بدون حمایت ایران و محور مقاومت نمی‌تواند در برابر تهدیدات رژیم صهیونیستی بایستد؛ بنابراین دشمن همواره به دنبال تخریب روابط حسنه ایران و لبنان بوده و در حوادث اخیر این کشور هم شاهد شیطنت‌های صهونیست‌ها، آمریکایی‌ها و حتی فرانسوی‌ها بودیم.

فعال اصولگرا گفت: علاوه بر این در جنگ تحمیلی ما با رژیم صدام  یکی از جبهه‌هایی که در کنار ما در برابر عراق ایستاد همین نیروهای داوطلب عراقی، افغانی و لبنانی بودند و کمک‌های بسیاری خوبی را در مقاطع مختلف و در عملیات‌های چریکی انجام دادند، اگرچه رابطه ایران و لبنان به این هم محدود نمی‌شود زیرا الان جبهه مقاومت در شرق آسیا شکل گرفته و حزب الله لبنان به عنوان خط مقدم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در آن حضور دارد؛ موضوعی که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید