محمد عطایی، مدیر نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: وجه فروش سهام عدالت ممکن است در چندین مرحله به حساب مشمول واریز شود .

فروشندگان سهام عدالت حتما بخوانند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، مدیر نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار، تاکید کرد: مشمولینی که قصد فروش سهام عدالت خود را دارند قبل از هر اقدامی به سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت مراجعه و در صورت مغایرت ، تلفن همراه و شماره شبای حساب بانکی متعلق به خود را تغییر دهند.

محمد عطایی در نامه‌ای خطاب به احمد جاویدی، نایب رییس هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار، ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق در ارتباط با فروش سهام عدالت مشمولین افزود: سبد سهام عدالت متعلق به مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند، در حال حاضر متشکل از سهام ۴۹ شرکت است که سهام ۳۶ شرکت آن در بورس قابل معامله بوده و الباقی در حال حاضر در بورس وارد نشده و قابلیت معامله را ندارند؛ بنابراین در حال حاضر امکان ثبت سفارش فروش صرفا در خصوص شرکت های قابل معامله در بورس فراهم است .

وی افزود: در صورت ثبت سفارش، هر یک از سهام موجود در سبد متعلق به مشمول به صورت مجزا فروخته شده و واریز وجه آن نیز به صورت مجزا به حساب بانکی مشمول صورت می پذیرد. بنابراین ممکن است کل فرایند فروش سهام عدالت متعلق به مشمول در چندین مرحله صورت گرفته و وجوه آن نیز در چندین مرحله به حساب مشمول واریز شود .

مشمولین می توانند از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۵۶۹ که به صورت شبانه روزی فعال است، از وضعیت کارگزار ناظر سهام عدالت خود مطلع شوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید