سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی به توافق عادی‌سازی روابط میان دولت امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

 حماس علنی سازی روابط امارات و اسرائیل را محکوم کرد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سخنگوی حماس به شبکه الجزیره گفت: «اعلام این توافق به منزله پاداش مجانی امارات به اشغالگران برای جنایاتش علیه مردم فلسطین بود و این عادی‌سازی، همچون فرو کردن چاقو بر بدن آرمان فلسطین است و اشغالگران اسرائیلی را به ادامه دشمنی بیشتر در حق مردم فلسطین تشویق خواهد کرد.»

«داوود شهاب» مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به وبگاه فلسطین الیوم گفت که توافق ابوظبی و تل آویو، مشروعیت بخشی به اشغالگری اسرائیل و نجات دولت نتنیاهو از تنگنا بود.

او عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به منزله تسلیم و خشوع در برابر صهیونیست‌ها دانست و در ادامه تأکید کرد که این توافق چیزی را تغییر نخواهد داد، بلکه اقدامات تررویستی اشغالگران در حق مردم فلسطین را افزایش می‌دهد.

در همین حال کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز اعلام کرد که این توافقنامه نه تنها نفعی برای فلسطینیان ندارد، بلکه یک توطئه علیه مردم فلسطین و به مثابه فرو کردن خنجر نیرنگ آغشته به سم بر پشت امت اسلامی بود.

«حنان عشراوی» عضو ارشد سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) نیز در صفحه توئیتر خود نوشت که رژیم اسرائیل از خلال مذاکرات محرمانه، پاداش خود را از امارات دریافت کرد.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید