شایعات زیادی درباره علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی در فصل نقل و انتقالاتی به وجود آمده است.

 علیرضا حقیقی برای پرسپولیس خط و نشان کشید

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، علیرضا حقیقی که بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال ایران در اواسط فصل پیشنهاد نساجی مازندران را پذیرفت، یک بازگشت قابل توجه تا به اینجا از خود به جا گذاشته است. کمتر کسی انتظار داشت حقیقی در این تیم شمالی بتواند روزهای موفقی را دنبال کند و اکنون بار دیگر در صدر مارکتنیگ نقل و انتقالاتی دروازه بانی فوتبال ایران قرار گیرد.

حقیقی اما با اضافه شدن به جمع نساجی‌ها خیلی زود در فضای هوادارای این تیم ذوب شد و ارتباط مناسبی با آنها برقرار کرد که همین مساله البته باعث شد تا در جو حضور در این تیم قرار گرفته و بتواند با دستیابی به انگیزه لازم، نمایشی که انتظار می‌رفت را از خود به جا بگذارد. گلر سابق تیم ملی توانسته تا به اینجا فصل با 9 کلین شیت در ترکیب نساجی، یک آمار جالب توجه از خود به جا بگذارد و گل‌های دریافتی‌اش در این تیم را نیز به 13 برساند که نسبت به حضور در تیمی چون نساجی مازندران، قابل توجه خواهد بود.

01517297

شماره 88 نساجی اکنون گام بعدی خود را برای بازگشت در سر مرور می‌کند، بازگشت به جایگاهی که پیش از این آن را تصاحب کرده بود. نمایش درخشان او احتمالا بار دیگر او را به نزدیکی اردوی تیم ملی برساند و حقیقی امیدوار است اینبار در بازگشت به این جایگاه بتواند با انتخابی مناسب آن را حفظ کند.

01517296

برای حقیقی البته شاید رویای بازگشت به پرسپولیس نیز وجود داشته باشد. جدایی علیرضا بیرانوند و حضور این گلر در لیگ بلژیک، نیاز پرسپولیس به جذب یک گلر جدید را افزایش داده است و حقیقی نیز بیشتر پارامترهای لازم را برای رسیدن به گزینه سرخ‌ها را در مدت کوتاهی که در نساجی سپری کرده، به خود اختصاص داده است. نمایش قابل اعتماد در جمع شاگردان محمود فکری، دستیابی به کلین‌شیت‌ها و آمادگی قابل توجه، در کنار به پایان رسیدن قراردادش و شناختی که نسبت به فضای پرسپولیس دارد، شاید بزرگترین شانس را نصیب او کند تا به رویای دوباره‌اش دست یابد.

01517298

برای حقیقی اما مهمترین مساله در شرایط کنونی این خواهد بود که بتواند طی دیدارهای باقیمانده همچنان به نمایش بی نقص خود در ترکیب نساجی تداوم بخشد و بعد از آن امیدوار به دستیابی به نظر کادرفنی برای بازگشت به اردوی تیم ملی باشد. مسلما این اتفاقات یک میانبر بزرگ برای گلری خواهد بود که طی چند سال اخیر از سوی هواداران به عنوان پسر پرسپولیس شناخته شده است و باید دید به این هدف دست خواهد یافت یا خیر.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید