فدراسیون جهانی کاراته برنامه رویدادهای سال ۲۰۲۱ این رشته اعلام کرد.

تقویم رویدادهای ۲۰۲۱ فدراسیون جهانی کاراته

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، فدراسیون جهانی کاراته پس از لغو تمامی رویدادهای سال 2020 به دلیل شیوع پاندمی ویروس کرونا، تقویم  مشروط جدید خود را برای سال 2021 اعلام کرد.

نخستین رویداد رسمی فدراسیون جهانی در سال 2021، مسابقات قهرمانی رده‌ها سنی پایه اروپا در فنلاند است که این مسابقات از تاریخ 24 تا 26 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اما نخستین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان نیز از تاریخ یک تا سوم اسفندماه در لیسبون پرتغال و دومین مرحله این مسابقات نیز از 22 تا 24 اسفندماه در باکو آذربایجان برگزار می‌شود.

مسابقات رده‌های سنی پایه قهرمانی آسیا نیز طبق اعلام فدراسیون جهانی در اسفندماه سال جاری در کویت برگزار خواهد شد، اما هنوز زمان دقیق این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی اعلام نشده است.

همچنین سومین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی مراکش که امتیازات آن در رنکینگ المپیکی توکیو محاسبه خواهد شد، اواخر فروردین ماه سال 1400 در رباط مراکش برگزار خواهد شد. این مرحله از مسابقات جایگزین مسابقات لیگ جهانی سال گذشته است که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود.

مسابقات قهرمانی اروپا که امتیازات آن برای نفرات اروپایی در رنکینگ المپیک محاسبه خواهد شد نیز از 22 اردیبهشت ماه سال 1400 در "گوتنبرگ" سوئد برگزار خواهد شد.

21 خردادماه سال 1400 نیز آخرین مرحله مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک طی سه روز در پاریس برگزار خواهد شد تا پس از پایان این رقابت‌ها رسما تکلیف نفرات المپیکی مشخص شود. این مسابقات با حضور نفراتی که از طریق رنکینگ سهمیه المپیک را کسب نکردند، برگزار خواهد شد.

رقابت‌های رشته کاراته المپیک توکیو  نیز روزهای 14 تا 16 مردادماه برگزار خواهد شد تا رسما این رشته اولین حضور خود در معتبرترین رویداد جهانی را پشت سر بگذارد. 

همچنین مسابقات کاراته قهرمانی جهان نیز از تاریخ 25 تا 30 آبان ماه سال 1400 در دبی برگزار خواهد شد.

تمامی این مسابقات در حال حاضر و با توجه به ویروس کرونا به صورت موقت از سوی فدراسیون جهانی کاراته اعلام شده است و احتمال تغییر در این برنامه‌ها وجود دارد.

کاراته ، کاراته ایران ،


 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید