گاهی جذابیت هتل‌ها در امکانات لوکس و اتاق راحتشان نیست بلکه در معماری عجیب و جذابی است که می‌تواند چشم شما را برباید و خاطره‌ای خاص را در ذهن شما رقم بزند.

6 هتل با معماری غیر معمول و عجیب

سلام نو پلاس: هنگام ورود به هتل، معمولاً روی اتاق ها، رستوران ها و سایر فضاهای داخلی آن متمرکز می شوید. اما در بسیاری از موارد، خود ساختمان یک اثر هنری با معماری به یاد ماندنی و از نوع خاص است.

1.هتل گیتار

این اولین هتل گیتار در جهان است که در سال 2019 افتتاح شد. در این هتل موسیقی شبانه و نمایش نور در ساعت 9 و 9:30 اجرا می شود. هنگامی که چراغ های LED تخته های شیشه ای کف به سقف هتل را به یک عینک تبدیل می کنند، تصاویر با رنگ روشن در سراسر نما به نمایش درمی آیند. شش پرتوی نوری در بالای سازه با حداقل طول 20،000 پا به سمت آسمان طراحی شده اند.

2. نخل آتلانتیس

این هتل مانند شهر اسطوره ای آتلانتیس است که از خلیج فارس بیرون آمده و در سواحل دبی باقی ماند. این مرکز تفریحی به رنگ مرجانی که در جزیره پالم قرار دارد، دارای دو برج مرتفع است که به وسیله یک پل به یکدیگر متصل شده اند. این هتل طرح یک کلید است که نمای زیبایی از آب لاجوردی و آسمان آبی را نشان می دهد. سوئیت های زیر آب این هتل تجربه ای بی نظیر به شما می دهند.

3. هتل گراند لیسبو

 این گل نمادی از میراث شهر است و پرچم رسمی کشور را زینت می دهد. معماران هنگ کنگ این ساختار شیشه ای را ترسیم کرده اند. ساختمان نیلوفر آبی به ویژه در شب، هنگامی که با چراغ های چشمک زن پوشانده می شود، بسیار شکوفا و دیدنی است.

4. هتل مارینا بی سندز

این هتل با 26 درجه خمیدگی ساخته شده است و شکل زاویه دار آن اجازه می دهد تا نور زیادی در سازه وارد شود. این هتل بسیار بزرگ است و می تواند چهار هواپیمای A380 را در کنار هم در خود جای دهد.

5. هتل شانگری-لا در لندن

معماری به نام رنزو پیانو بلندترین ساختمان اروپای غربی را خلق کرد که 1.016 پا از آسمان امتداد دارد. این برج آن قدر مرتفع است که باعث میشود بناهای اطراف آن بسیار کوچک دیده شوند. نمای بیرونی مخروطی شکل این ساختمان با 11000 صفحه شیشه ای می درخشد. اولین نمایشگاه این هتل در طبقه 34 تا 52 برگزار شد و همان طور که تصور می کنید، هر یک از اقامتگاه ها از پنجره های کف به سقف دارای مناظر بی نظیری هستند.

منظره زیبای لندن و استخر بی نظیر آن در طبقه 52 قرار دارند.

6. هتل چهار فصل گوانگژو

این هتل یک آسمان خراش بلند 103 طبقه ای است که در آن هیچ منظره ای از شهر را از دست نمی دهید و در واقع هتل گوانگژو از بلندترین ساختمان های جهان است. این هتل در رده سوم مرکز مالی گوانگژو بین المللی قرار دارد که توسط شرکت معماری WilkinsonEyre طراحی شده بود. اگرچه ممکن است در نگاه اول نتوانید بگویید ساختمان دارای یک طرح کف مثلثی است اما هنگامی که به داخل آن می روید، احساس سرگیجه می کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید