سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی، از قتل آمر به معروف و نهی از منکر 24 ساله به وسیله ضربات چاقو در خیابان "شهدای ناجا" خبر داد.

مزاحمان خیابانی دختران دوچرخه سوار در ممسنی خون به پا کردند

به گزارش سلام نو، فرمانده انتظامی "ممسنی" گفت: آمر به معروف و نهی از منکر در مزاحمت خیابانی دو دانش‌آموز برای دختران دوچرخه سوار، به قتل رسید.

سرهنگ "محمدهاشم قسام"  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان "شهدای ناجا"، ماموران پلیس به همراه عوامل امدادی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند فردی بوسیله چاقو مضروب شده است و سریعا آن را توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال دادند.

سرهنگ "قسام" با اشاره به اینکه فرد مضروب 24 ساله متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، گفت: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای دستگیری ضارب آغاز شد و سرانجام در کمتر از 2 ساعت با اشراف اطلاعاتی ماموران، مخفیگاه قاتل و همدستش شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کردند.

مزاحمان خیابانی دختران دوچرخه سوار در ممسنی خون به پا کردند

فرمانده انتظامی "ممسنی" با بیان اینکه متهمین در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل اقرار کردند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه قاتل و همدست وی که هر دو 16 ساله بودند تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در تشریح این حادثه گفت: در شب حادثه دو بانوی دوچرخه سوار در خیابان شهدای ناجا در حال عبور بوده‌اند که قاتل و همدست وی که دو نوجوان دانش آموز هستند برای آنان ایجاد مزاحمت می‌کنند که مقتول متوجه این موضوع شده و برای منع دو نوجوان وارد قضیه شده و به آنان تذکر می‌دهد که متاسفانه قاتل با همدست خود با مقتول درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل می رسانند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید