مشاور بین الملل رهبر انقلاب گفت: انتقام شهادت سردار بزرگ اسلام و ایران از آمریکایی‌ها قطعی است.

ولایتی:  بالاخره انتقام شهادت حاج قاسم را ازآمریکایی‌ها می گیریم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری، گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند بزرگترین دشمن ایران و کشورهای منطقه آمریکا است و ما باید تکلیف مان را با این بزرگترین دشمن ایران و کشورهای منطقه و عراق روشن کنیم.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها در داخل خاک عراق مهمان رسمی دولت و مردم عراق را که شهید بزرگوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود و میزبان را هم که مرحوم ابومهدی مهندس بود به شهادت رساندند و این بزرگترین جنایت آمریکایی‌ها علیه ایران بعد از انقلاب بود.

ولایتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از موضوع شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمی‌گذرد، افزود: بالاخره انتقام شهادت این سردار بزرگ اسلام و ایران را از آمریکایی‌ها خواهیم گرفت و این قطعی است.

وی در ادامه تاکید کرد: البته طبیعی است که عراق هم از این جنایت نگذرد، چون یک اهانت بزرگ به عراقی‌ها شده و حکومت مستقل و مقتدر عراق مهمان رسمی داشتند که این مهمان رسمی به دست اشغالگران آمریکایی به شهادت رسیده است لذا اولین عکس العمل آن‌ها مصوبه مجلس عراق بود برای اخراج امریکایی‌ها و اینکه آمریکایی‌ها باید از عراق بروند.

ولایتی تصریح کرد: مردم عراق بر این نظر هستند که ایرانیان در امور داخلی عراق دخالتی ندارند و جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه در امور داخلی هیچ کشوری از جمله عراق دخالت نمی‌کند و این تصمیم خود مردم عراق است.

وی در ادامه با بیان اینکه اخراج آمریکایی‌ها با رأی اکثریت قابل ملاحظه مجلس عراق روبرو شده است، گفت: انشاالله این کار به ثمر می‌رسد البته این توقع ما از مردم و دولت برادر عراق است که پاسخ مهمان کشی و میزبان کشی آمریکایی‌ها را بدهند، چون که هم میزبان ارزشمند بود یعنی مرحوم ابومهدی مهندس و هم فرمانده بسیار مهم و ارزشمند سپهبد قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند و ایشان شخصی ارزنده در تاریخ معاصر و مبارزات ایران است و بدون تردید مردم ایران از خون مرحوم شهید حاج قاسم سلیمانی نمی‌گذرد.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید