کارشناس هواشناسی از استمرا هوای گرم تا اواسط هفته آینده در اکثر نقاط کشور خبر داد.

ماندگاری گرمای هوا تا اواسط هفته آینده

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی از استمرار رگبار باران در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات استان‌های خراسان، مناطق جنوبی البرز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان و بوشهر رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز جمعه در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات استان‌های مناطق جنوبی البرز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان و بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال شرق خوزستان، جنوب لرستان و ارتفاعات زاگرس رگبار موقتی، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.

گودرزی ادامه داد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست، ضمن آنکه طی چند روز آینده در منطقه زابل وزش باد شدید خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش محسوس دما خبر داد و گفت: از روز جمعه تا اواسط هفته آینده در استان‌های اردبیل، سواحل شمالی دریای خزر و خراسان شمالی افزایش محسوس دما حدود ۸ تا ۱۰ درجه را تجربه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در سایر نقاط کشور تا اواسط هفته آینده هوای گرم ماندگار خواهد بود، گفت: طی این مدت استان‌های خوزستان، بوشهر و هرمزگان با افزایش رطوبت و شرجی بودن هوا را تجربه خواهند کرد.

دمای تهران تغییر محسوسی ندارد

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران کمی ابری گاهی با وزش باد همراه است.

گودرزی در پایان بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۹ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: بنابر نقشه‌های هواشناسی تا فردا دما در تهران تغییر محسوسی ندارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید