چهارمین قسمت فیلم «انتقام جویان» با عنوان «انتقام جویان: پایان بازی» لقب پرفروشترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ سینما و نیز سال ٢٠١٩ را کسب کرده است، به همین بهانه خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سلام نو به بررسی مجموعه فیلم های «انتقام جویان» پرداخته، که در ادامه خواهید خواند.

رکورد شکنی آخرین نسخه فیلم «انتقام جویان» در گیشه

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر | علی احمد محرابی:  «انتقام جویان» (اونجرز) نام فیلمی است که در چهار قسمت از سال ٢٠١٢ الی ٢٠١٩ ساخته شده است و همواره یکی از پرهزینه ترین و جنجالی ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان در سال های اخیر بوده است.

«انتقام جویان» فیلمی تخیلی و ابرقهرمانانه محصول سینمای آمریکا به کارگردانی جان ویدون و تهیه کنندگی کوین فایگی که از همان ابتدا و به واسطه فروش فوق العاده و شکستن رکوردهای فراوان در گیشه خبر از تولید فیلمی متفاوت در جهان می داد.

«انتقام جویان مارول» نخستین قسمت انتقام جویان در سال ٢٠١٢ به طور مشترک توسط شرکت های مطرح مارول استودیوز و والت دیزنی پیکچرز ساخته شد.

داستان فیلم با هنرمندی رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، ساموئل ال جکسون، جرمی لی رنر و... درباره گروهی ابرقهرمان است که نیروی ماورای بشر دارند و به مبارزه با گروه هایی که قصد حمله به کره زمین و نابودی آن را دارند، می پردازند.

انتقام جویان در سال ٢٠١٢ با فروش یک و نیم میلیارد دلاری عنوان سومین فیلم پرفروش ابرقهرمانی و هشتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان و نیز پرفروش ترین فیلم سال را از آن خود کرد.

«انتقام جویان: عصر اولتران» قسمت دوم این فیلم موفق بود که در سال ٢٠١۵ و توسط همان تیم قبلی تولید شد و بازیگرانی همچون جیمز اسپیدر، الیزابت اولسن، آرون تیلور جانسون و... به گروه بازیگران قسمت اول فیلم اضافه شدند.

داستان فیلم درباره موجودی به نام اولتران است که توسط انسان ساخته شده است و تصمیم به نابودی کره زمین دارد که انتقام جویان باید با او مبارزه کنند و از این اتفاق جلوگیری نمایند.

فیلم «انتقام جویان: عصر اولتران» توانست به فروش فوق االعاده یک میلیارد و چهارصد میلیون دلاری در سطح جهان دست یافت و ضمن تکرار موفقیت های قسمت اول فیلم، لقب دهمین فیلم پرفروش تاریخ سینما را به دست آورد.

«انتقام جویان: جنگ ابدیت» به کارگردانی برادران روسو، سومین قسمت فیلم «انتقام جویان» است که در سال ٢٠١٨ توسط مارول استودیو تولید و استودیو سینمایی والت دیزنی آن را توزیع کرد، تمام بازیگران دو قسمت قبلی فیلم در جنگ ابدیت به مبارزه با شخصی به نام تانوس می روند تا از جمع آوری سنگ های ابدیت توسط او جلوگیری کنند.

اکران فیلم با انتقادهایی همچون زمان بالای آن که حدود 130 دقیقه می باشد را به همراه بود، اما به قدری دو قسمت قبلی فیلم موفق عمل کرده بودند که جنگ ابدیت توانست با فروش حدود دو میلیارد دلاری به پنجمین فیلم پرفروش تمام تاریخ ادوار سینما تبدیل شود و حتی از قسمت های قبلی انتقام جویان نیز موفق تر عمل کند.

«انتقام جویان: پایان بازی» به کارگردانی برادران روسو چهارمین قسمت فیلم «انتقام جویان» است که در سال ٢٠١٩ اکران شد و به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد، اتفاقی که همگان انتظار آن را به واسطه درخشش قسمت های قبلی فیلم داشتند و پایان بازی، پایان موفقی شد بر انتقام جویانی که هدفی جز حفاظت از کره زمین نداشتند.

با اینکه چهارمین قسمت فیلم «انتقام جویان» لقب پرفروشترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ سینما و نیز سال ٢٠١٩ را کسب کرده است، اما تاکنون تهیه کننده و عوامل  فیلم هنوز خبری از اعلام ساخت قسمت بعدی انتقام جویان را اعلام نکرده اند.

آنچه مشخص است انتقام جویان در  طول هشت سال تولید و پخش در سینمای جهان به قدری موفق عمل کرده است که تک تک شخصیت های تخیلی آن به نوعی برای انسان های عصر حاضر به ویژه کودکان و نوجوانان با قدرت تخیل بالا به قهرمان های واقعی تبدیل شده اند و هیچ بعید نیست که در آینده ای نزدیک به کمک و یاری بشر در مقابله با حوادث بپردازند!

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید