«منصور درجاتی» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: از ساعت ۰۵:۱۷ صبح امروز تا ساعت ۱۱:۴۹ ظهر 6 زمین لرزه در فیروزکوه رخ داد.

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

وقوع ۶ زمین‌لرزه در فیروزکوه/ اتخاذ تمهیدات لازم برای زمین‌لرزه‌های احتمالی

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از وقوع ۶ زمین‌لرزه در فیروزکوه خبر داد.

به گزارش سلام نو، «منصور درجاتی» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره زمین‌لرزه‌ فیروزکوه گفت: از ساعت ۰۵:۱۷ صبح امروز تا ساعت ۱۱:۴۹ ظهر در منطقه فیروزکوه ۶ بار زمین‌لرزه اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: یک زمین‌لرزه با مرکزیت ارجمند و ۵ زمین‌لرزه نیز نیز با مرکزیت فیروزکوه بوده است. این زمین‌لرزه‌ها با بزرگای مختلف و از ۳.۶ شروع شده و با فلورانس‌های مختلف ادامه داشته و بزرگترین آن به بزرگی ۴ در مقیاس ریشتر در ساعت ۱۱:۴۹ بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خاطرنشان کرد: تاکنون خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر خسارت جانی، مالی و ابنیه نداشته‌ایم.

درجاتی در پاسخ به این سوال که آیا آمادگی لازم برای وقوع زمین‌لرزه‌های احتمالی نیز وجود دارد، گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و دستور آماده‌باش نیز صادر شده است. همچنین هشدارهای لازم در سطح شهر و شهرستان اعلام شده است.

وی تصریح کرد: از زمان وقوع زمین‌لرزه ۵.۱ ریشتر، استان در حالت نیمه آماده‌باش بوده است و پس از آن نیز با هر خبری به حالت آماده باش تبدیل شده است، بنابراین اقدامات ما در این خصوص از قبل اندیشیده شده است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید