کرم دور چشم موضوع اصلی مورد بحث این مطلب است. با افزایش سن همه خانم ها باید بیشتر از گذشته به مراقبت و سلامت پوست خود توجه کنند. مراقبت و سلامت پوست باید اولویت اصلی شما برای داشتن ظاهری زیبا و جوان باشد. پوست، پوشش اصلی اندام ماست. شما برای خرید لباس های گران و برند هزینه های زیادی متقبل می شوید، اما حاضر نیستید برای مراقبت از پوست خود هزینه کنید، زیرا آن را کاری بیهوده و پر هزینه می دانید. این نوع نگرش به سلامت پوست کاملاَ اشتباه است. بعد از سن  25 سالگی شما برای مراقبت و جلوگیری از پیری پوست به انواع مختلفی از کرم ها نیاز دارید.

کرم دور چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

پوست اطراف چشم در مقایسه با سایر قسمت های صورت حساس تر می باشد. کرم های مختلفی که برای سلامت و زیبایی صورت استفاده می شوند، به هیچ وجه قابل استفاده در اطراف چشم نیستند، زیرا به راحتی موجب تحریک و آسیب به پوست اطراف چشم می شوند. به همین دلیل باید از کرم دور چشم برای مراقبت از این ناحیه حساس و تحریک پذیر استفاده شود. برای جلوگیری از چین و چروک اطراف چشم باید به طور مرتب از این کرم استفاده نمود.

سن مناسب برای استفاده از کرم دور چشم چند سالگی است؟

بسیاری از افراد فکر می کنند، افراد مسن برای کاهش چین و چروک باید از کرم دور چشم استفاده کنند، اما این طرز فکر کاملاَ اشتباه است. پوست بعد از 25 یا 26  سالگی به تدریج  طراوت و شادابی خود را از دست می دهد، به همین دلیل باید از همین سن مراقبت و توجه به پوست آغاز شود. به دلیل حساس بودن پوست اطراف چشم، چین و چروک در این ناحیه سریعتر شکل می گیرد. در سنین جوانی استفاده از این کرم از ابتلا به مشکلات پوستی به بهترین شکل پیشگیری می کند. برای بهره مندی بیشتر از مزایای این محصول بهتر است از آن در طول شب استفاده شود.

نحوه مصرف کرم دور چشم

برای استفاده از کرم دور چشم ، به آرامی آن را از گوشه داخلی به سمت بیرون ماساژ دهید و دور چشم را به طور کامل بپوشانید. می توانید از این کرم برای پشت پلکها نیز استفاده کنید، اما مراقب باشید کرم وارد چشم نشود. هر شب بعد از پاک کردن آرایش صورت و قبل از خواب از این کرم استفاده نمایید. در طول روز به دلیل استفاده از سایر مواد آرایشی، استفاده از آن، بازدهی مطلوبی نخواهد داشت.

این محصول را از کجا خریداری نماییم؟

برای اطمینان از اعتبار و کیفیت کرم دور چشم بهتر است آن را از داروخانه های معتبر تهیه نمایید. نمونه های ایرانی از این محصول همانند برندهای گران خارجی به خوبی از پوست شما مراقبت می کنند.

چه نوع کرم دور چشمی بخرم؟

همانطور که گفته شد، پوست اطراف چشم بسیار حساس است، حتماَ از کرم با PH مناسب پوست و فاقد مواد عطری، الکل و منتول استفاده کنید. به دنبال کرم هایی باشید که در تیوب هستند، زیرا کمتر در معرض هوا و نور قرار گیرند و همین امر موجب عدم رشد باکتری ها و بالا رفتن کیفیت کرم می شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید