اکران آنلاین فیلم ها در شبکه های VOD پس از شروع موفق و با بازگشایی سینماهای کشور، در یک مرحله ایستایی قرار گرفته و دو هفته ای است که فیلم جدیدی رنگ اکران آنلاین به خود ندیده است، اما سینمای جهان با بهره گیری از شرایط شیوع ویروس کرونا در جامعه تصمیم بر اکران آنلاین بهترین و جدیدترین فیلم ها گرفته اند که در این امر هم بسیار موفق ظاهر شده اند.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : درحالی که شیوع و گسترش ویروس کرونا منجر به تعطیلی سینماهای جهان و نیز باعث جلوگیری از ادامه فیلمبرداری آثار در حال تولید شده است، اکران فیلم هایی در حوزه کودک و نوجوان و انیمیشن می تواند باعث تقویت انرژی و حال خوب اهالی خانواده شود.

انیمیشن های «اسکوب»، «مورتال کمبت:انتقام اسکورپیون»، «هتل ترانسیلوانیا ٣: تعطیلات تابستانی» و «پینوکیو» از جمله فیلم هایی هستند که در حال پخش در شبکه های مختلف اینترنتی در روزهای کرونایی هستند و به خوبی توانسته اند نظر مثبت طرفداران سینما به ویژه حوزه انیمیشن را جلب کنند.

انیمیشن «اسکوب» در ژانر کمدی و ماجراجویی محصول کشور آمریکا به کارگردانی تونی سرون و تهیه کنندگی کمپانی برادران وارنر است که به نوعی بازسازی شده از یک نسخه قدیمی آن به نام «اسکوبیدو کجایی» است که توانسته بود به خوبی در دل کودکان و طرفداران این ژانر جا باز کند.

«اسکوب» ابتدا قرار بود در پانزدهم ماه می ٢٠٢٠ اکران جهانی شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا تهیه کنندگان آن ناچار به اکران آنلاین فیلم شدند و فیلم به فروش خوبی در این نوع از اکران دست یافت، از جمله صدا پیشگان حاضر در اسکوب می توان به زک افران، آماندا سایفرد، جینا رادریگز، ویل فورته و فرانک ولکر اشاره کرد.

انیمیشن «مورتال کمبت: انتقام اسکورپیون» در ژانر اکشن و تخیلی محصول کمپانی برادران وارنر است که در ادامه فیلم های ساخته شده از بازی مطرح کمبت می باشد که تولید آن از سال 1995 آغاز شده و در نسخه نهایی به انتقام اسکورپیون رسیده اند.

مورتال کمبت از بازی های محبوب رایانه ای نیز هست که از سالیان قبل در قالب نخستین دستگاه های بازی کامپیوتری همچون سگا و پلی استیشن وجود داشته است که به نبرد میان شخصیت های افسانه ای با حرکات اکشن و مهیج می پردازد و از این رو در میان قشر نوجوان و جوانان بسیار محبوب است.

انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا ٣: تعطیلات تابستانی» در ژانر کمدی فانتزی به کارگردانی گندی تارتاکوفسکی، کارگردان مطرح آمریکایی و تهیه کنندگی سونی پیکچرز و کلمبیا پیکچرز می باشد که در واقع تکمیل کننده سه گانه محبوب و دوست داشتنی هتل ترانسیلوانیا است.

داستان سری سوم این انیمیشن محبوب در ادامه اتفاقات رخ داده در سری های قبل در هتل ترانسیلوانیا است که صداپیشگانی مطرحی همچون سلنا گومز، آدام سندلر، اندی سمبرگ و کوین جیمز و ...  است که به واسطه شهرت و معروفیتشان در حوزه موسیقی و مد باعث موفقیت فروش این انیمیشن در گیشه جهانی شده اند.

«پینوکیو» شخصیت محبوب و دوست داشتنی بسیاری از مردم در سراسر جهان و در رده های سنی مختلف توسط ماتئو گارونه ایتالیایی نوشته و ساخته شده و داستان فیلم برگرفته از کتاب ماجراهای پینوکیو که توسط نویسنده ایتالیایی کارلو کلودی در سال ١٩٨٣ به نگارش در آمده است، می باشد.

در واقع داستان پینوکیو برگرفته از شخصیت های دوست داشتنی و به یادماندنی همچون پدرژپتو، گربه نر و روباه مکار و فرشته مهربان به همراه پینوکیو است که روبرتو بنینی، فدریکوایلاپی، روکو پاپالئو، ماسیمو چکرینی و مارین واکت به ایفای نفش آن ها در این فیلم محبوب پرداخته اند.

در پایان نکته مهم و حائز اهمیت اکران آنلاین فیلم های مطرح سینمای جهان در ژانرهای مختلف به ویژه انیمیشن است که می تواند تا نابودی کامل ویروس منحوس کرونا اهالی سینما را سرگرم و امیدوار به آینده خوب و درخشان این صنعت مهم در سراسر دنیا نماید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید