۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
کد خبر: 53399191

به یاد داشته باشید، اولین اشتباهی که هنگام ورزش کردن انجام می دهید، به خودتان تلقین می کنید که نمی توانید آن را انجام دهید. به طور معمول زمانی که اهداف تناسب اندام غیر واقعی را برای خود تعیین می کنید این مسئله اتفاق می افتد. اکنون زمان آن رسیده که دیدگاه خود را نسبت به ورزش تغییر دهید و اهداف قابل دست یافتنی را برای خود تنظیم کنید.

۱. لباس های ورزشی شیک بپوشید

لباس های ورزشی علاوه بر راحتی، شیک نیز هستند. ورزش موجب شده تا بهترین برندهای کفش در تاریخ مد ایجاد شوند. مانند برند کفش کانورس که در ابتدا کفش های بسکتبالیست ها را تولید می کند ولی الان کمتر کسی پیدا می شود که از کفش های ورزشی کانورس استفاده نکند. یک جفت کفش عالی  مناسب رفتن به هر مکانی هستند. امروزه کفش های ورزشی را با همه جور لباس از کت و شلوار گرفته و حتی پیراهن های زنانه می پوشند.

۲.  می توانید برای انجام کارهای خیریه از ورزش استفاده کنید

پیدا کردن بهترین راه کمک به نیازمندان کاری بسا دشوار است. بعید است که بتوانید کمک های زیادی به امور خیریه مورد علاقه خود بکنید، مگر اینکه یک ثروتمند بشر دوست باشید. با این حال، شما می توانید از ورزش به عنوان ابزاری برای تقویت کمکهای مالی و افزایش آگاهی عمومی -عواملی که برایتان معنادار است- استفاده کنید. تعداد زیادی از رویدادهای ورزشی در جهان برای حمایت از سازمان های خیریه برگزار می شود. برای ایجا تغییر دیگر لازم نیست حتماً ثروتمند باشید. شما می توانید در هر یک از این رویدادها شرکت کرده و اگر وضعیت مالیتان خوب نیست که کمک مالی بکنید با فعالیت های بدنی می توانید به هم نوعان خودتان کمک کنید. برگزاری یک مسابقه دو برای سرطانی ها، یا شنا برای حمایت از بودجه بی خانمان ها، هر کسی با انواع فعالیت ها می تواند از ورزش برای تهیه کمکهای به یاد ماندنی استفاده کند.

۳. ورزش بسیار سرگرم کننده است

تماشای ورزش چیزی بیشتر از یک سرگرمی بدون تفکر است. بازی ها و رویدادهای ورزشی افراد را از طریق یک تجربه احساسی دور هم جمع می کند. با ورزشکاران مورد علاقه مان شاد می شویم و گریه می کنیم. وقتی یک ژیمناستیک حرکتی خطرناک انجام می دهد، نفس در سینه مان حبس می شود. از کنترل بدنی که متخصصان به دست آورده اند متحیر می شویم. تماشای ورزش از بسیاری جهات شبیه به یک تجربه هنری است که درک ما از جهان را برای لحظه ای سوق می دهد و دگرگون می کند.

۴. علاقه مندان ورزش می توانند درآمد کسب کنند

مزیت دیگر ورزش برای علاقه مندان این عرصه درآمد زایی است. اگرچه همه وارد دنیای حرفه ای ورزش نمی شوند اما در صورت علاقه و پشتکار، شما می توانید به قراردادهای مالی جذاب هم فکر کنید.

۵. ورزش ذهن شما را هم آرام نگه می دارد

همه ما گاهی اوقات دچار استرس، اضطراب و افسردگی می شویم. این احساسات متأسفانه به بخشی طبیعی از زندگی ما تبدیل شده اند. یک ورزش خوب نیز می تواند به تقویت روحیه شما کمک کند، بدون اینکه نیاز به روانکاو و یا رفتن به روانشناس داشته باشید. در واقع، ورزش کردن می تواند تأثیرات مثبتی بر سلامت روان شما بگذارد . افرادی که با افسردگی دست و پنجه نرم می کنند، متوجه پیشرفت های قابل توجهی در روحیه خود شده اند. تحقیقات نشان می دهد 15 دقیقه دویدن خطر ابتلا به افسردگی را تا 25 درصد کاهش می دهد. اینجاست که این سوال پیش می آید که چرا با این وجود که ورزش می تواند بسیاری از مشکلات روحی ما را حل کند، ما در عوض به داروهای ضد افسرگی خطرناک تکیه می کنیم؟

۶. ورزش جوان کننده است

یک ترفند ساده جوان ماندن، انجام ورزش منظم است. در واقع، ورزش کردن به طور منظم می تواند سلامتی شما را به حدی ارتقا دهد که علاوه بر تقویت سلامتی احساس جوانی نیز به شما دست دهد.

هنگامی که ورزش می کنید، بدن شما متحرک تر و هوشیارتر عمل می کند. علاوه بر این، افرادی که به یک برنامه تمرینی منظم ادامه می دهند، با احتمال بیشتری چهره جوانتری دارند. اگر می خواهید از شر چین و چروک های مزاحم و دور چشم خود خلاص شوید، هیچ چیز به اندازه تردمیل برای کاهش علائم پیری موثر تر نیست.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید