تصاویری از مقر «حشد شعبی» که مورد حمله آمریکا و دستگاه مبارزه با تروریسم عراق قرار گرفت منتشر شده است.

مهر نوشت: برخی تصاویر اولیه از مقر حشد شعبی که توسط تروریست‌های آمریکایی و دستگاه مبارزه با تروریسم عراق مورد حمله قرار گرفت، منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، اظهارات شاهدان عینی نشان از آن دارد که در این مقر، پشتیبانی‌های لجستیکی و اقداماتی در مبارزه با کرونا صورت می گرفته است.

در این فایل تصویری منتشر شده از حمله اخیر به مقر حشد شعبی عنوان می‌شود: پنجشنبه شب بود که بیش از ۴۰ خودروی متعلق به دستگاه مبارزه با تروریسم از طریق درهایی که مشاهده می‌کنید، یکی از مقرهای «حشد شعبی» در منطقه «الدوره» واقع در بغداد را مورد حمله قرار دادند.

در فایل مذکور همچنین آمده است: این کی از مقرهای حشد شعبی است که از ۵ سال پیش تاکنون کار خود را آغاز کرده است. در این مقر، خدمات عمومی نیز انجام می‌شود ازجمله این خدمات، پشتیبانی‌های لجستیکی و اقداماتِ ضد کرونایی هستند؛ بیش از ۴۰ خودروی دستگاه مبارزه با تروریسم به این مقر یورش بردند.

افزون بر این، گفته شده است: در این مقر، مکان‌هایی برای استراحت رزمندگان حشد شعبی وجود دارد؛ کسانی که پس از خدمات رسانی در اینجا به استراحت می‌پردازند. تصاویر نشان می‌دهد که عملیات دستگاه مبارزه با تروریسم عراق در این مکان، آسیب‌های شدیدی را به آن وارد کرده است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید