باند فروش نوزادان با تلاش مأموران پلیس فتا پایتخت شناسایی و منهدم شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در تشریح جزئیات این عملیات گفت:پلیس فتا تهران بزرگ در حین رصد فضای مجازی  به صفحاتی برمی خورد که آگهی‌های خرید و فروش نوزاد را منتشر و تبلیغ کرده بودند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و ایجاد طعمه‌ طی عملیاتی منسجم ماموران پلیس فتا توانستند به عوامل اصلی این کانال دست یابند.

سردار رحیمی ادامه داد: در مرحله اول سه نفر از این افراد شناسایی و دستگیر شدند که سه نوزاد را در فضای مجازی به فروش رسانده بودند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: دو نوزاد که به مبالغی حدود ۴۰ الی ۵۰ میلیون توسط این افراد به فروش رفته بودند شناسایی شده و یک نوزاد دیگر هنوز پیدا نشده است.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: بسیاری از  شهروندان طی  تماس‌با از مشاهده این آگهی‌ها ابراز نگرانی کرده و خواستار  ورود پلیس به این موضوع بودند.

سردار رحیمی اعلام کرد: فردی که دستگیر شده است سابقه  دار نبوده و تلاش برای دستگیری سایر همدستان ادامه دارد.

سردار رحیمی بیان داشت:  فرد مذکور  ۱۰ الی ۱۵ صفحه در فضای مجازی داشته که تمامی این صفحات حقیقی بوده و از این طریق اقدام به فروش نوزادان می کرده است.

وی خاطرنشان کرد:این فرد  مدعی بود که خانواده‌های خریدار می توانند شناسنامه گرفته و مشکلی وجود ندارد اما این کار غیرقانونی است و به هیچ عنوان نه این فرد و نه فرد دیگری نمی‌تواند برای نوزادی که به این صورت خرید و فروش می‌شود شناسنامه بگیرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید