یک روزنامه صهیونیستی در مطلبی ارتباط مخفی این رژیم با شورای انتقالی جنوبی وابسته به امارات را فاش کرد.

به گزارش سلام نو، به نقل از تسنیم، یک روزنامه صهیونیستی نزدیک به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ارتباط مخفی جدید این رژیم و شورای انتقالی جنوبی وابسته به امارات را فاش کرد.

روزنامه مذکور طی گزارشی با عنوان « دوست مخفی جدید اسرائیل در جنوب یمن» نوشت که در پشت درهای بسته در منطقه غرب آسیا «کشوری جدید» تشکیل شده که دولت جدید آن به ریاست «عیدروس قاسم عبدالعزیز الزبیدی» استاندار سابق عدن تماس‌هایی با تل‌آویو برقرار کرده است.

این روزنامه عبری با اشاره به اینکه نیروهای شورای انتقالی بر جنوب یمن تسلط دارند و منطقه اطراف عدن از سال 1937 تا 1963 مستعمره بریتانیا بوده خاطرنشان کرد که زبیدی پیش از این تعامل مثبتی با رژیم صهیونیستی داشت و همچنین عادی سازی برخی کشورهای عربی با اسرائیل نیز ادامه دارد.

راهبرد صهیونیستی امارات-3| مرد شماره یک اسرائیل در امارات کیست؟

واکنش رهبر انصارالله به عادی سازی روابط عربستان و امارات با رژیم صهیونیستی

این روزنامه صهیونیستی نوشت که جنگ داخلی در یمن وارد مرحله جدیدی شده است؛ چرا که شورای انتقالی از ائتلاف سعودی فاصله گرفته و دولت جدید در یمن در مرزهای یکی از مهم‌ترین تنگه‌های استراتژی و نزدیک به «باب المندب» میان دریای سرخ، خلیج عدن و نزدیک به کانال سوئز قرار دارد.

این روزنامه صهیونیستی همچنین از کنفرانس اخیر شرکت‌های سعودی که در آن علی رغم عدم وجود روابط دیپلماتیک رسمی میان دو طرف دیدگاه‌های مثبتی درباره رژیم اسرائیل بیان کرده بودند ابراز خرسندی کرده و نوشت که مقامات صهیونیست از این اظهارات خشنود شده و به شورای انتقالی جنوب به دلیل اعلام خودمختاری در جنوب یمن تبریک گفتند.

همچنین منابع مختلف اسرائیلی اظهار داشتند که اسرائیل در حال آماده سازی برای جلسات پنهانی با دولت جدید در جنوب یمن است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید