آتش نشانان جسد جوان افغانستانی را از عمق ۲۰ متری یک آبگیر در اتوبان قم، بعد از عوارضی کشف کردند. این آبگیر برای آبیاری زمینهای کشاورزی استفاده می شود.

جسد یک پسر جوان در تهران از عمق 20 متری آبگیر با تلاش غواصان بیرون کشیده شد.

به گزارش رکنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از کشف جسد جوان افغانستانی از عمق ۲۰ متری یک آبگیر خبر داد.

سید جلال ملکی درباره این  حادثه اظهار کرد: عصر روز گذشته همکاران آتش‌نشانی در شهرک حسن‌آباد فشافویه، در تماس با آتش‌نشانی تهران اعلام کردند یک مورد حادثه غرق‌شدگی در یک آبگیر در اتوبان قم، بعد از عوارضی روی داده است که گروه غواصان ویژه نجات آتش‌نشانان تهران به محل حادثه اعزام شدند.

خارج کردن جسد جوان از عمق 20 متری آبگیر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، گفت: محل حادثه یک آبگیر بود که در تابستان برای آبیاری زمینهای کشاورزی از آن استفاده می‌شود و آب تمیزی نیز ندارد.

وی تصریح کرد: حتی از این آب به عنوان آب‌تَنی نیز استفاده نمی‌شد اما چند جوان افغانستانی وارد آب شده و چهار نفر از آنها پس از خروج از آن اعلام کرده بودند یکی از دوستانشان موفق به خروج از آب نشده است.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان از همان شب گذشته تا ساعت چهار بامداد امروز برای پیدا کردن فرد مذکور عملیات خود را انجام دادند اما موفق به یافتن وی نشدند که با توجه به تاریکی هوا و ناشناخته بودن آب، عملیات متوقف و مجدداً صبح امروز آغاز شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران بیان کرد: در نهایت آتش‌نشانان پس از ساعتها تلاش موفق شدند جسد این جوان افغانستانی را از عمق 20 متری خارج کنند.

وی با بیان اینکه عمق آب در برخی نقاط این آبگیر حتی بیشتر از 20 متر بود، عنوان کرد: در نهایت جسد این شخص تحویل عوامل انتظامی شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید