کارشناس برنامه تلویزیونی سمت خدا از نقش ناسازگار با شئون اسلامی زنان در برخی برنامه‌های تلویزیون انتقاد کرد.

به گزارش سلام نو، تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌قمی به روایتی درباره واکنش امام صادق(ع) نسبت به شوخی یکی از اصحابش با نامحرم اشاره کرد و با استناد به این روایت، از نقش ناسازگار با شئون اسلامی زنان در برخی برنامه‌های تلویزیون انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌قمی کارشناس برنامه تلویزیونی سمت خدا گفت: ابوبصیر پیرمردی نابینا بوده مثل نابیناهایی که امروز به آنها روشن‌دل می‌گویند، پیرمرد، نابینا و معلّم قرآن بود، حدود ۸۰ سال از سن او گذشته بود و از صحابی امام صادق(ع) بود.

وی افزود: ابوبصیر می‌گوید: جلسه قرآن داشتم، خانمی شاگردم بود. روزی من شوخی‌ تندی کردم و آن خانم و من بسیار خندیدیم، فردا به محضر امام صادق علیه‌السلام رسیدم، امام(ع) فرمود: ابوبصیر چه به خانم گفتی؟ او از خجالت عبایی یا چیزی که به همراه داشت جلوی صورتش گرفت تا امام او را نبیند. او عذرخواهی کرد اما امام نپذیرفت و فرمود: توبه این کار تو به این نیست، دیگر نمی‌خواهد جلسه قرآن را برگزار کنید.

این کارشناس برنامه سمت خدا با انتقاد از برخی برنامه‌های به ظاهر طنز صداوسیما گفت: امروز اگر این حرف‌ها را در رسانه بگوییم خیلی‌ها می‌خندند. شب تا دیر وقت و تا ساعت یک و دو نیمه شب دور هم جمع می‌شوند و اصلاً رعایت محرم و نامحرمی نمی‌شود. بنده روزی در رسانه ملّی عرض کردم که در تلویزیون دختر جوان هفده هجده ساله‌ای را می‌آورند تا استندآپ کمدی ایجاد کند، هزار اَدا و اطوار در می‌آورد ببیند می‌تواند از مردم که در مقابل او هستند نمره بگیرد یا نه!

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید