طبق اعلام خطوط هوایی عربستان، به صورت تدریجی پروازهای خارجی از سر گرفته خواهند شد.

به گزارش سلام نو؛ به نقل از ایسنا، خطوط هوایی عربستان اعلام کرد پروازهای خارجی به صورت تدریجی ازسرگرفته خواهند شد و این مساله از طریق حساب‌های رسمی آن در شبکه‌های اجتماعی اعلام خواهد شد.

خطوط هوایی عربستان در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر درباره زمان ازسرگیری پروازهای خارجی و به طور مشخص پروازها به تونس پاسخ داد: پروازهای خارجی به صورت تدریجی ازسرگرفته خواهند شد و این مساله از طریق حساب‌های رسمی آن در شبکه‌های اجتماعی اعلام خواهد شد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، سازمان هواپیمایی کشوری عربستان پیشتر اقداماتی را که مسافران باید برای حفظ سلامت خود و تضمین پروازی ایمن هنگام استفاده از فرودگاه‌های این کشور انجام دهند، اعلام و تاکید کرده بود، هرگز به مسافری که درجه حرارت بدنش بیش از ۳۸ باشد، اجازه ورود به فرودگاه‌های کشور داده نخواهد شد و این تصمیم در چارچوب اقدامات پیشگیرانه و تدابیر بهداشتی این سازمان گرفته شده است.

همچنین سازمان هواپیمایی کشوری عربستان توضیح داد، مسافر باید به خرید اینترنتی بلیت و تب‌سنجی در فرودگاه متعهد بوده و دو ساعت پیش از پرواز در فرودگاه حاضر شود، همچنین تنها خود مسافران می‌توانند وارد فرودگاه شوند و افراد مسن و دچار معلولیت می‌توانند یک همراه داشته باشند و همراهان نیز باید از ماسک استفاده کنند، در صورتی که مسافر از زدن ماسک امتناع کند، به او اجازه پرواز داده نخواهد شد. مسافران باید دست‌های خود را هنگام ورود به سالن ضدعفونی کرده و در تمام طول مدت پرواز تا نشستن هواپیما بر زمین ماسک بزنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید