۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 51581199

همراه بردن بسیاری از ابزارها و وسایل با خود به خارج از منزل کار سختی است زیرا بسیاری از آن ها بزرگ هستند و جا به جایی آن ها کار دشواری است. در این جا چند وسیله جالب و قابل حمل به شما معرفی می کنیم که می توانید آن ها را با خود به هرجا ببرید.

1.     پرینتر هوشمند قابل حمل Fujifilm Instax

این روزها بسیاری از افراد عکس های خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند اما اگر می خواهید عکس ها را به یخچال خود بچسبانید و برای همیشه داشته باشید، به یک چاپگر قابل حمل احتیاج دارید. چاپگر قابل حمل Instax به شما این امکان را می دهد تا در هر جایی که هستید، لحظات خاص و به یاد ماندنی را ثبت کنید. این دستگاه از بلوتوث استفاده می کند، به این معنی که برای چاپ عکس های خود نیازی به اتصال وای فای ندارید.

2.     پاوربانک انکر

این یک پاور بانک فوق العاده سبک است که می توانید در هر کجا آن را با خود حمل کنید و یکی از بهترین پاور بانک های موجود در بازار است. دیگر لازم نیست برای شارژ گوشی خود از شارژر سیمی استفاده کنید. این پاوربانک قادر است تا بیش از دو بار تلفن همراه شما را شارژ کند و همچنین امنیت کامل تلفن شما را تضمین می کند.

3.     اینترنت یاب Skyroam Solis

اگر از سرعت کند اینترنت خسته شده اید، استفاده از این وسیله ممکن است ایده خوبی باشد. این وسیله در بیش از 130 کشور جهان کار می کند، بنابراین نیازی به جستجوی وای فای رایگان در خیابان ها نیست. این یک همراه کاربردی برای سفرهای کاری و تفریحی خواهد بود.

4.     ردیاب هوشمند سلامت Bellabeat Leaf

این گردنبند کیفیت خواب، سطح استرس و کالری شما را بررسی می کند. همچنین می توان آن را به عنوان دستبند یا گیره سر استفاده کرد. برای زنانی که می خواهند سلامت خود را بدون استفاده از ساعت هوشمند بررسی کنند، این ردیاب سلامت که از جنس جواهر است، گزینه بسیار خوبی می باشد. این وسیله ضمن توجه به وضعیت سلامت شما، ظاهری شیک و جذاب را نیز فراهم می کند.

5.     دوربین اسمو پاکت DJI

با این دستگاه کوچک می توان تمام لحظه های به یاد ماندنی را با بهترین کیفیت ثبت کرد. اگر هنگام عکس گرفتن دستان شما می لرزد، DJI Osmo در عرض چند ثانیه شما را به یک عکاس حرفه ای تبدیل می کند. این دستگاه خاطرات شما را به شاهکارهای سینمایی تبدیل می کند. وسیله بسیار کوچکی است و می توانید آن را همه جا با خود ببرید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید