صافی، رئیس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش گفت: قدرت خرید بازنشستگان ۷۸ درصد کاهش یافته است.

تعدادی از روسای کانون‌های بازنشستگی آموزش و پرورش سراسر کشور در نشست با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به بیان دغدغه‌ها و مشکلات بازنشستگان فرهنگی پرداختند.

به گزارش ایلنا، در دیدار روسای کانون‌های بازنشستگی آموزش و پرورش با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، نمایندگان بازنشستگان به چند موضوع مهم ازجمله همسان‌سازی حقوق، بیمه تکمیلی درمان، توجه به کانون‌های بازنشستگی در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها اشاره کردند و خواستار عمل به قوانین مصوب در حوزه بازنشستگی شدند.

صافی (رئیس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش) با اشاره به اهمیت اجرایی شدن قوانین مصوب در حوزه بازنشستگی گفت: مهمترین قانون مصوب در این حوزه، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کاهش فاصله حقوق بازنشستگان و شاغلان هم‌تراز است که انتظار می‌رود تا پایان برنامه ششم به اجرا گذاشته شود.

وی با اشاره به ابطال بیش از ۱۲ هزار رای به نفع بازنشستگان در سال‌های گذشته و تضییع حقوق این گروه از بازنشستگان گفت: معطل ماندن طلب بازنشستگان سبب سرگردانی و بی‌اعتمادی آنان می‌شود که باید این مهم و بازگردان این آرا به نفع بازنشستگان پیگیری شود.

صافی با اشاره به بازنشستگی بیش از ۴۰ هزار نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش در ابتدای مهرماه ۹۸ یک روز پیش از رتبه‌بندی گفت: این حقی است که به خاطر یک روز از این تعداد از بازنشستگان ضایع شده و حداقل یک میلیون تومان در حقوق این عزیزان تغییر ایجاد کرده است و موجب اعتراض زیادی شده است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید