آیا می دانید آنچه که می پوشید عاملی برای پذیرش شغل است؟ مردم، شاید به اشتباه، تمایل به قضاوت دیگران با توجه به لباسی که می پوشند، داشته باشند. این می تواند به متقاضیان بالقوه ای که مهارت و استعداد دارند، منجر به شکست در موقعیت شود، زیرا آن ها با اهمیت دادن به حرف دیگران قسمتی از کار را نادیده می گیرند.

3. خامه ای

کرم های ورزشی طیف گسترده ای از رنگ های همسان را به همان روشی که مشکی و خاکی دارند، اجرا می کنند. از جمله رنگ هایی که با این کار خوب کار می کند، رنگ آبی دریایی، برخی از سایه های صورتی، بنفش، مشکی و همچنین سبز خزه ای است.

توجه داشته باشید که وقتی از پارچه با رنگ کرم استفاده می کنید تا با پیراهن تیره اتان مطابقت داشته باشد، حتماً تن اصلی تی شرت را بررسی کنید.

4. خاکستری

برای مناسبت های رسمی، شلوار خاکستری همان چیزی است که شما برای لباس لازم دارید. رنگ هایی که کاملاً مطابق با اینها هستند، صورتی روشن، آبی، سفید، سیاه، قرمز، آبی، سبز و شکوفه بهاری هستند.

5. نیروی دریایی

رنگ پارچه های نیرو های دریایی برای انواع مختلف شلوار مناسب است. در هنگام استفاده از رنگ نیروی دریایی به دنبال این رنگ های پیراهن باشید: سفید، زرد، صورتی، بنفش، آبی سلطنتی، قهوه ای، مارون، سرخ، آبی، خامه ای، خاکستری، قرمز، خاکی، سیاه، نارنجی زنگ زده، زرشکی، سبز روشن و آفتابی رنگ زرد.

امروز لباس ایده آل را بدست آورید!

در دنبال کردن ترکیب کاملی از پارچه شلوار و پیراهن، تمایل به تغییر در افراد مختلف داریم. با این حال، تنظیم مکمل بین رنگ ها و الگوی هایی که در اختیار دارند می تواند ویژگی های شما را به طور کلی برجسته و برجسته تر کند.

این هنگام مصاحبه بسیار مهم است. شما می خواهید لباس بپوشید تا تحت تأثیر قرار بگیرید، همانطور که آهنگ ادامه می یابد، این راهنما می تواند به شما در پوشیدن ترکیب مناسب برای جلب توجه کارفرما کمک کند.

برای کمک به شما در شروع کار با لباس متناسب با سبک و سیاق خود، در صورت تمایل می توانید با یک طراح لباس مشورت کنید.

مصاحبه شغلی پایان کار نیست، بلکه نقاط شروع مراحل بعدی هستند. برای اثبات اینکه شما کلاس و اقتدار دارید، باید از نحوه لباس پوشیدن شروع شود. با ترکیب مناسب و انتخاب پارچه مورد نظر شلوار و پیراهن، کار را به درستی کامل کنید.

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ نمی دانید کدام ترکیب شلوار و پیراهن برای موارد خاص بهتر کار می کند؟ نگران نباشید، ما با این مطالب به شما کمک خواهیم کرد:

1. پارچه شلوار و پیراهن را متضاد انتخاب کنید

فکر می کنید با پیراهن و شلوار همرنگ می توانید جذاب شوید؟ گرفتن پارچه همرنگ یا الگوی شبیه به هم ممکن است برای بعضی از افراد جذاب باشد اما این امر بندرت اتفاق می افتد.

یکی از ترکیباتی که باید برای شلوار و پیراهن مناسب در نظر بگیرید این است که با ترکیب خوبی از تضاد روبرو شوید. استفاده از رنگ های شبیه به هم ممکن است به نظر کسل کننده و غیر قابل مشاهده باشد. نتیجه این است که شما به هیچ وجه متمایز نیستید و لباس های تونال چیزی را برای جلوگیری از این کار ایجاد می کند.

از نظر رنگ و سایه، بین رنگ های روشن و تیره تضاد داشته باشید. سایه های روشن پیراهن شما (مانند سفید، بژ، آبی و غیره) برای شلوارهای تیره خیلی زیبا کار می کند. در این حالت، به عنوان مثال رنگ هایی مانند شکلاتی یا لباس های نیروی دریایی را انتخاب کنید.

همین اصل در مورد پیراهن های تیره (مانند مارون، آبی تیره، بنفش یا سیاه) نیز صدق می کند. در این روش، از تنها سبک برای شلوارهایی مانند خاکی یا خامه ای استفاده کنید تا رنگ ها را تضاد کنید و یک ترکیب مکمل و فوق العاده را با این کارایجاد کنید.

2. بررسی ها و الگوهای هماهنگ خوب

برای پارچه ها وقتی الگوی و سبک های مشابه، با ترکیب مناسب استفاده می شود، به نظر بهترین می رسد. پارچه یک پیراهن چک شده را با شلوارهایی با رنگ جامد جفت کنید و لباس را با الگوی برجسته تر درست کنید. به این ترتیب، الگوها ضمن حفظ این شکل از هماهنگی، از هم متمایز می شوند.

وقتی شلوار را چک کردید، درست معکوس است. یعنی با یک پیراهن ساده عادی به نظر می رسید. برخی از ترکیب رنگ ها برای هر یک از این سبک ها می تواند آبی و سیاه، آبی و بژ یا سفید و بژ باشد.

در هنگام چاپ، از رنگ های ظریف استفاده کنید در حالی که به شلوار اجازه دهید تا رنگ تیره ای به خود بگیرد. اگر می خواهید پارچه لباس مصاحبه شغلی خریداری کنید، از خرید پارچه های چاپ دار خودداری کنید. این نوع پارچه ها خیلی شلوغ و ناهماهنگ به نظر می رسند.

3. پارچه های مناسب را مطابقت دهید

پارچه ها در ترکیب بهتر رنگ های پیراهن و شلوار شما، به ویژه با لباس های سفارشی، نقش موثری دارند. رنگها بسته به پارچه مورد استفاده منعکس می شوند و باعث می شود دو پارچه با یک رنگ از نظر سایه و بافت متفاوت باشند.

جنس پارچه های پیراهنی نخی ساده، پیراهن های پشمی و حتی پیراهن های جین از لحاظ کیفیتی خیلی خوب کار می کنند. پیراهن های کتانی به دلیل داشتن راحتی و فرم مناسب، انتخاب خوبی با شلوار کتانی یا شلوار جین با کیفیت بالا هستند.

پارچه های کوردوروی و فلیس معمولا تنها رنگ خاکی دارند. با توجه به نحوه مطابقت سبک ها، این پیراهن ها به خوبی با شلوار ست می شوند. پیراهن های کوردوروی با شلوار جین، شلوار ساده خاکی یا حتی چرمی های کتان به خوبی خود را نشان می دهند.

همچنین به خاطر داشته باشید که پارچه لباس شما درک مردم نسبت به شما را بهبود می بخشد. پوشیدن کت و شلوار پلی استر گزینه بدی نیست اما قرار نیست کسی را تحت تأثیر قرار دهد. شما می توانید با پوشیدن چیزی که از پشم، ترمه یا پارچه ساخته شده است، قصد خود را در مصاحبه به نمایش بگذارید.

4. از خرید پارچه ای که رنگ آن ها بسیار نزدیک به رنگ پوست شما هستند خودداری کنید

ترفند برای به دست آوردن ترکیب مناسب پیراهن و شلوار این است که آن را با پوست و مو هماهنگ کنید. در این حالت سایه لباس نباید به تن پوست شما خیلی نزدیک باشد. این مورد ممکن است باعث شود رنگ پریده و پریشان به نظر برسید.

روش هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا متوجه شوید که تضاد سایه ها چه چیزی را برای شما مناسب می کند، اما در اینجا چند نکته سریع در مورد استفاده از آن ها آورده شده است:

·        اگر رنگ مو و رنگ پوست شما تضاد زیادی دارند، با لباس هایی همراه باشید که کنتراست بالایی نیز دارند. این کار به عنوان یک کادر تنظیم چهره برای شما عمل می کند و ویژگی های شما را برجسته می کند.

·        اگر کنتراست کم دارید، از کنتراست زیاد خودداری کنید و در عوض از لباس کم کنتراست استفاده نکنید. در غیر این صورت، لباس شما ممکن است در عوض جذاب بودن، شما را بد جلوه دهد.

·        اگر در تضاد متوسط ​​هستید، ممکن است به یک ترکیب و مطابقت برای پیدا کردن صحیح و مناسب شما نیاز داشته باشید.

5. همیشه این پنج رنگ را در کمد لباس خود داشته باشید

پنج رنگ وجود دارد که باید در انتخاب لباس خود داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که همیشه رنگ های زیر را در کمد خود داشته باشید:

1. خاکی

شلوار خاکی به دلیل تطبیق پذیری که در اختیار دارد، به بهترین وجه مورد توجه است. این امکان وجود دارد با پیراهن موجود مطابقت داشته باشد. نکته خوب در مورد آن ها این است که آن ها با لباس رسمی خوب مطابقت دارند.

رنگ های پیراهنی که کاملاً با شلوار خاکی مطابقت دارد، به رنگ آبی، سایه های مارون و قرمز است. سبز، سیاه، سفید، بنفش و خاکستری نیز با رنگ خاکی مناسب به نظر می رسند. همچنین می توانید خاکی را با سایه متضاد قهوه ای جفت کنید.

2. سیاه

مشکی یک رنگ متنوع دیگر است که تقریباً به عنوان رنگ اصلی در هر لباس که می توانید از آن استفاده کنید، عمل می کند. با شلوار مشکی می توانید این موضوع را با پیراهن هایی از هر رنگ و بدون هیچ مشکلی ست کنید.

پارچه های کبریتی رنگی کامل با مشکی شامل سفید، بنفش، آبی، صورتی روشن، مارون، خاکستری روشن، قرمز، زرد روشن، نارنجی روشن یا فیروزه ای هماهنگ هستند.

مشکی یک رنگ رسمی به شمار می آید. اگر متقاضی یک موقعیت اجرایی هستید، این مهمترین رنگ برای استفاده است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید