روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درباره انتشار تصویر یک بیمار فوت‌شده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص انتشار تصویر یک بیمار فوت‌شده در اطلاعیه‌ای توضیحاتی ارائه کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمده است: "پیرو انتشار عکسی در فضای مجازی با عنوان «رها کردن یک بیمار فوت شده ناشی از کرونا در خیابان» به اطلاع می‌رساند که محل ثبت عکس مذکور نه تنها در خیابان نیست که این تصویر متعلق به ورودی سردخانه بیمارستان گلستان اهواز است و ادعای مطرح شده به هیچ عنوان صحت ندارد.

همچنین لازم به ذکر است که طبق پروتکل‎‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت در جهت پیشگیری از انتقال بیماری، کلیه فوت‌شدگان ناشی از بیماری کرونا باید قبل از انتقال به سردخانه، گندزدایی شوند که تصویر مذکور نیز به این مساله مربوط می‌باشد اما با شیطنت و تحریف به گونه‌ای دیگر روایت شده است.

در پایان، به نظر می‌آید انتشار این تصویر در فضای مجازی بخشی از عملیات تخریبی افرادی است که در روزهای گذشته قصد برهم زدن تمرکز خادمان سلامت مردم در راه خدمت‌گزاری را دارند اما یقین بدانند که انتشار چنین مطالب کذبی؛ در اراده مسئولین و خادمان سلامت برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان، خللی ایجاد نخواهد کرد.

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از طریق مراجع قانونی پیگیری لازم را جهت برخورد با منتشرکنندگان این مطالب که با هدف تشویش اذهان عمومی و ایجاد نگرانی در میان مردم، اقدام به انتشار مطالب غیرواقعی می‌کنند، انجام خواهد داد."

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید