تذکر یکی از نمایندگان درباره علت تأخیر وزیر اقتصاد در صحن علنیبا واکنش رییس مجلس همراه شد. 

به گزارش سلام نو و به نقل از ایلنا، علی خضریان در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه‌ای با استناد به ماده ۲۲ گفت: این ماده در خصوص وظایف و اختیارات هیات رئیسه و حفظ شأن و منزلت، اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه نمایندگان است؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار بود ساعت ۸ صبح در صحن مجلس حاضر باشد، اما نزدیک به ۲۵۰ نماینده مجلس بیش از نیم ساعت منتظر حضور ایشان بودند، یعنی ۱۲۵ ساعت کاری.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: آیا این مجلس به اندازه اینکه در زمان مناسب به پرواز برسد، ارزشمند نیست و جایگاه و شأن آن نباید حفظ شود؟

وی یادآور شد: پیشنهاد من به هیات رئیسه این است که وزیر را بازگردند و در زمان دیگری به مجلس بیایند تا متوجه شوند در زمان مقرر و قانونی در مجلس حضور پیدا کنند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: اینکه وزرا باید سر وقت در مجلس حضور یابند، بحث درستی است، اما مطلع شدیم که خودروی وزیر در مسیر تصادف جزیی داشته که چند دقیقه با تاخیر حضور یافته و جلسه هم سر وقت برگزار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر وزیر یا مسئولی که به مجلس دعوت می‌شود باید در زمان مناسب و سر وقت حضور داشته باشد و عذر وزیر اقتصاد موجه است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید