محمود خسرومنش بازیگر 29 ساله تئاتر و تلویزیون متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۷۰ در شهر بیرجند است، سریال «بچه مهندس3» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی، با بازی وی در نقش قاسم هر شب از شبکه دوسیما در حال پخش می باشد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: محمود خسرومنش بازیگر 29 ساله سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۷۰ در شهر بیرجند است که این شب‌ها فصل سوم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی را از شبکه دوم سیما روی آنتن دارد، خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری «سلام نو» به بهانه پخش این سریال در شب‌های ماه مبارک رمضان به سراغ این بازیگر رفته تا درباره فعالیت‌های هنری‌اش گپ و گفتی کوتاه داشته باشد.

پیرامون علاقه خود به بازیگری و فعالیت های اخیرتان بفرمایید؟

علاقمندی بنده به بازیگری به دوران کودکی و زمان ‌مدرسه بر میگردد، در آن زمان در جشن ها و مراسم های مدرسه تتاتر بازی می کردم و بعد که بزرگتر شدم به کلاس های بازیگری اقای محمد براتی در بیرجند رفتم و در آنجا بیشتر آموختم و بعدها توسط کارگردانان بیرجند آقایان مهدی حسینی و حسین عباس زاده نقش های کوچک و بزرگ به من سپرده شد و کم کم نقش اول در تتاتر به من داده شد.

آخرین فعالیت بنده در حوزه بازیگری همین سریال «بچه مهندس۳» در نقش قاسم بود، که این شب ها از شبکه دوم سیما در حال پخش می باشد و در حال حاضر مشغول به کاری نیستم تا انشالله کاری پیشنهاد شود.

پیرامون سریال «بچه مهندس» و تجربه همکاری با آقای غفاری بفرمایید؟

برای بنده سریال «بچه مهندس» اولین‌تجربه بازیگری در قاب تصویر محسوب می شود، هرچند که سابقه بازی تئاتر در شهر بیرجند را داشتم و سریال «بچه مهندس3» تجربه شیرین‌ و دلچسبی بود و در خصوص تجربه اولین همکاری خود‌ با آقای غفاری باید اعلام کنم که وی انسان صبور و بسیار کاربلدی هستند و بنده در این پروژه ‌از ایشان بسیار آموختم و همیشه پشت مانیتور با اجازه خود آقای غفاری بازی دیگر بازیگران را تماشا می کردم.

بیشتر بخوانید:

معرفی و بررسی سریال «بچه مهندس 3» / سریالی با دغدغه جوانی

روزبه حصاری: جواد جوادی نماد جوانانی است که با وجود مشکلات پای اهداف خود ایستاده اند

کاوه سماک باشی: نقش تینوش در سریال «بچه مهندس» همان نقشی بود که دنبالش بودم

بازخوردها نسبت به سریال «بچه مهندس» چطور بوده است؟

به نظر بنده اکثر بازخوردها نسبت به این سریال خوب و قابل قبول بود، هر چند تعاریف و انتقادهایی نیز وجود داشت که البته آن هم نظرات شخصی افراد بود و به عقیده من نظرات هر شخص محترم و قابل احترام است.

آیا تجربه بازی در چنین نقشی را داشتید؟ در خصوص چگونگی پذیرش نقش بفرمایید.

بله سابقه بازی در چنین نقشی را داشتم، البته نه در زمینه فیلم و سریال بلکه در زمینه تتاتر و پذیرش این نقش را من از طریق فراخوان صفحه مجازی سریال «بچه مهندس» و دستیار کارگردان دیدم و حضوری در دفتر آقای سعدی تهیه کننده فیلم و زیر نظر مستقیم آقای غفاری کارگردان پروژه، برای این ‌نقش پذیرفته شدم.

آیا فصل چهارم سریال «بچه مهندس» تولید خواهد شد؟

بنده ‌نسبت به تولید فصل چهارم‌ و ادامه دار بودن سریال اطلاعی ندارم‌، اگر هم تصمیمی بر ادامه کار و تولید فصل چهارم این سریال ‌باشد، بنده اطلاعی از حضور خود در آن ندارم که آیا من در این فصل جایی دارم یا خیر.

فیلمبرداری سکانس های نقش شما چقدر زمان برد؟

فیلمبرداری سکانس های نقش بنده از تیرماه سال گذشته آغاز شد و تا اواخر اسفند 98 هم ادامه داشت.

آیا شیوع ویروس کرونا به فیلم‌برداری شما و نقش قاسم لطمه‌ای وارد نکرد؟

بله، در پایان قرار بر این بود که دو قسمت سریال در بیرجند تصویربرداری شود که به عروسی عطیه و قاسم و آباد کردن‌ روستای قاسم اختصاص داشت، اما پس از شیوع ویروس کرونا این برنامه لغو شد و با تغییراتی در فیلمنامه قصه ناتمام ماند و نقش قاسم در قسمت 26 این سریال به پایان رسید.

در خصوص فعالیت خود در سال 99 بفرمایید، آیا برنامه خاصی برای این سال دارید ؟

بله برنامه های زیادی برای سال جدید دارم و اولویت بنده نیز بازی در سینما، تلویزیون و تئاتر است، اما همانطور که عرض کردم، منتظر پیشنهادات هستم که انشالله ببینیم خدا چه می خواهد.

سخن پایانی ؟

شرایط و امکانات فیلمسازی در شهر بیرجند نسبت به تهران خیلی کم است و کارهای خوب و تولیدات خوب در آنجا همانند تهران، اصفهان و شیراز تولید نمیشود و به خاطر امکانات کم، اغلب تولیدات ضعیف است، در پایان از آقایان علی غفاری، سعید سعدی، سعید کریمی و روزبه حصاری تشکر ویژه می کنم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید