تمرینات قلب و عروقی، سیستم قلبی عروقی و تنفسی را توسعه می دهند و باعث افزایش استقامت و توانایی های هوازی در یک فرد می شوند. علاوه بر این، آن ها برای کاهش وزن، افزایش استقامت و افزایش شدت سیستم قلبی عروقی ضروری هستند. در زیر به تمرینات مفیدی که به بهبود عملکرد قلب و عروق کمک می کنند، اشاره شده است.

ایروبیک

این یک گزینه عالی برای کسانی است که حوصله انجام تمرینات قلبی را به تنهایی ندارند.

ایروبیک شامل پیاده روی فعال، پریدن، تمرین برای حرکات کششی و کار کردن عضلات مختلف روی زمین است. ایروبیک رقص می تواند عناصر مختلفی از سبک های رقص را شامل شود. نمونه های آن شامل رقص لاتین، مامبا، هیپ هاپ، زومبا و بسیاری دیگراست.

بعضی از تمرینات ایروبیک بر روی ارتفاعات انجام می شوند و شامل پیاده روی فعال روی پله ها با کج شدن بدن و حرکات دست است.

برنامه مربی بیضوی

یک مربی بیضوی برای کسانی که دویدن را دوست ندارند اما می خواهند به همان اندازه کالری بسوزانند، مناسب است. این برنامه صعود از پله ها یا اسکی را شبیه سازی می کند.

با داشتن یک مربی بیضوی می توانید تمرینات حرکتی را با کاهش فشار روی پاها و افزایش تنش در بدن و بازوها انجام دهید. بعضی از انواع مربیان بیضوی می توانند در حالت پله نیزکار کنند. حرکات آن ها شبیه به بالا رفتن از پله است.

تمرین با دستگاه استپر ورزشی

این دستگاه صعود از پله ها را شبیه سازی می کند. انواع مختلفی از استپر ها وجود دارند،

1. شبیه ساز کلاسیک از دو نوع نرده دستی و نمایشگر برای تمرین استفاده می کند.

2. متعادل کردن قدم با بسط دهنده ها،  این امکان را به شما می دهد که از یک طرف به طرف دیگر در حالی که اجازه می دهد پاها و بازوها در حرکت درگیر شوند، بپیچید.

3. استپر چرخشی با یک دسته چرخان،  به شما امکان می دهد هنگام راه رفتن، بدن را به طور کامل از یک طرف به طرف دیگر بچرخانید. بسته به نوع شبیه ساز، گروه های مختلف ماهیچه ای آموزش داده می شوند.

پله کلاسیک عمدتاً عضلات پاها، ساق ها و باسن ها را در گیر می کند. در همین حال شبیه ساز با توسعه دهنده، فشار به بازوها و ABS را فراهم می کند. همچنین حس تعادل شما را بهبود می بخشد. همچنین پله چرخان علاوه بر پاها، عضلات پشت، سینه و شانه ها را تمرین می دهد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید