سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: تمام خودروهای احتکارشده فاقد شماره‌گذاری و پلاک بوده‌اند در حالی که مدیران خودروسازی‌ مدعی هستند هیچ خودروی بدون پلاک خارج نشده است.

به گزارش سلام نو، تسنیم نوشت: رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: تمام خودروهایی که در این چند روز توسط پلیس تهران بزرگ کشف شده، بیش از یک ماه در انبارهای مذکور دپو شده و فاقد هرگونه شماره‌گذاری و پلاک بودند.

مدیران خودروسازی‌ مدعی هستند هیچ خودرویی حق خروج از نمایندگی و حتی خودروسازی بدون پلاک ندارد و این در حالی است که در ماه‌های گذشته تعداد زیادی خودروی دپو شده در انبارها و پارکینگ‌های مختلف در سراسر کشور کشف شده که طبق اعلام نهادهای کاشف و ناظر و رسیدگی‌کننده از جمله نیروی انتظامی، وزارت صنعت و سازمان تعزیرات حکومتی این خودروها پلاک نداشته‌اند.

سردار حسین رحیمی نیز در همین زمینه درباره خودروهای مکشوفه احتکارشده فاقد پلاک در تهران، اظهار کرد: هیچ خودرو و موتورسیلکتی پیش از پلاک شدن حق تردد را در معابر ندارد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه پلاک انتظامی به وسیله‌نقلیه هویت می‌دهد، تصریح کرد: تمام خودروهایی که در این چند روز توسط پلیس تهران امنیت اقتصادی، پیشگیری و امنیت عمومی تهران کشف شده، بیش از یک ماه در انبارهای مذکور دپو  شده و فاقد هرگونه شماره‌گذاری و پلاک بودند.

وی با بیان اینکه خودروهای مکشوفه به هیچ‌وجه پلاک نداشتند، تصریح کرد: در حال تحقیقات بیشتر در این پرونده‌ها هستیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید