قرار بود با صدور مجوز افزایش قیمت و عرضه خودرو توسط خودروسازان با قیمت کمتر از 5 درصد هم قیمت بازار کاهش پیدا کند و هم دست دلالان از بازار کوتاه شود ولی این مسئله عملی نشد.

به گزارش سلام نو، قرار بود با صدور مجوز افزایش قیمت و عرضه خودرو توسط خودروسازان با قیمت کمتر از 5 درصد قیمت بازار نه تنها قیمت‌ها در بازار کنترل شود، بلکه سودی که به جیب دلالان و مافیای خودرو می‌رود نیز به جیب خودروساز و مردم عادی بازگردد، اما همه این موارد و قولی که وزیر صنعت داد، عملی نشده و حتی قیمت خودرو ها دوباره افزایش شدیدی یافت و فاصله قیمت کارخانه و بازار مجددا زیاد شد. خودروسازان نیز در طی چند ماه گذشته با توقف عرضه خودرو به بازار، به رشد قیمت ها دامن زدند. آیا در چنین وضعیتی شرایط فروش سایپا می تواند آبی بر آتش بازار خودرو باشد؟

اعلام 10 شرط خرید خودرو از سایپا ویژه خرداد 99

طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا ویژه عید فطر + خودروها + قیمت مصوب ویژه عید فطر 99

جزئیات فروش فوق‌العاده شرکت سایپا ویژه اردیبهشت 99

سیستم جدید ثبت نام در شرکت سایپا ویژه اردیبهشت 99

احراز هویت سایپا از طریق همخوانی مالک سیمکارت و متقاضی ثبت نام کننده در سایت فروش سایپا ویژه اردیبهشت 99

اولین طرح فروش محصولات سایپا در سال 99 ویژه اردیبهشت

طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا ویژه 6 اسفند 98

شرایط فروش جدید سایپا ویژه پنج شنبه 1 اسفند

طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا ویژه 26 بهمن ماه 98

طرح جدید پیش فروش شرکت سایپا ویژه دهه فجر 98

شرایط فروش فوری کوییک R ویژه 7 بهمن 98

شرایط فروش سایپا ویژه دهه مبارک فجر 98

شرایط فروش سایپا برای خودرو کوییک R ویژه بهمن ماه 98

تاخیر یک ماهه در تحویل فروش فوری خودرو

شرایط فروش سایپا کوییک ویژه 3 آذر 98

اعلام 10 شرط خرید خودرو از سایپا [به روز رسانی] - خرداد 99

بر اساس اطلاعیه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا، در صورتی که ثبت‌نام کننده یکی از این موارد را رعایت نکند یا در فرآیند ثبت‌نام اظهار نکند، قرارداد منعقد شده با وی از سوی شرکت به صورت یک طرفه لغو شده و فرد مذکور امکان خرید خودرو را از دست می‌دهد.

این 10 شرط به شرح زیر است:

با هر کدملی فقط امکان ثبت‌نام و خرید یک دستگاه خودرو از خودروسازان وجود دارد.

مشتریانی که در 36 ماه اخیر اقدام به خرید خودرو از شرکت های خودروساز کرده‌اند، مجاز به ثبت نام نیستند.

دارا بودن گواهینامه رانندگی برای خریداران الزامی است.

سن خریدار خودرو باید بالاتر از 18سال باشد و کد ملی، شماره تلفن همراه، مشخصات حساب بانکی، همه باید متعلق به شخص ثبت‌نام‌کننده باشد.

افراد نباید پلاک خودرو فعال و نصب شده داشته باشند.

خریدار خودرو به هیچ عنوان حق فروش وکالتی خودرو را ندارد و خودروی فروخته شده قابل صلح نیست.

اگر در راستی‌آزمایی مراحل فروش، تکمیل وجه، تحویل خودرو و حتی در بازه زمانی پس از تحویل خودرو، مشخص شود که خریدار از ضوابط عدول کرده یا در فرآیند ثبت‌نام صداقت نداشته است، خودروی وی توقیف و مطابق با قانون با آن برخورد می‌شود.

هر خودروی صفر کیلومتری که در فرآیند تحویل مشتری قرار می‌گیرد، حداکثر باید ظرف مدت سه‌ماه برای استفاده از گارانتی به نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش خودروسازان مراجعه کند.

مشتریان باید در ثبت شماره شبا خود در سایت فروش دقت نمایند، چرا که مسئولیت ورود شماره شبا به صورت اشتباه و در نهایت برگشت پول به فرد دیگر بر عهده ثبت‌نام‌کننده است.

سند خودرو تا یکسال در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا ویژه عید فطر + خودروها + قیمت مصوب [به روز رسانی] - خرداد 99

شرکت سایپا در راستای ایجاد امکان ثبت نام و فرصت برابر برای همـه متقاضـیان خـودرو، حـذف دلالان و واسطه گران از بازار خودرو و ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی خودرو، فروش فـوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود.

در طرح فروش فوق العاده سایپا قیمت قطعی بوده و موعد تحویـل حـداکثر 3 ماهه خواهد بود و وجه خودرو در دو مرحله دریافت خواهد شد، ضمنا در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت برنامه ریزی شده، مشتریان به روش قرعه کشی انتخاب خواهند شد. براین اساس طرح فروش فوق العاده به روش اعتباری محصولات سایپا از ساعت 8 صبح چهارشنبه مورخ 99/03/07 با شرایط ذیل آغاز می گردد و لغایت تاریخ 99/03/14  ادامه دارد.

مشتریان می توانند از تاریخ 99/03/04 نسبت به پیش ثبت نام و احراز هویت و دریافت کلمه عبور اقدام نمایند.

شماره کارت یا حساب بانکی که وجه ثبت نام خودرو به حساب شرکت واریز می گردد، الزاما" می‌بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

ثبت نام فقط در منزل و از طریق سایت شرکت سایپا امکان پذیر است.

شرایط عمومی بخشنامه جهت استفاده از روش فروش فوق العاده:

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 36 ماه است.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو در کل بخشنامه های فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا تعلق می‌گیرد.

حداقل سن متقاضی 18 سال تمام و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشد.

ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

مشتریانی که دارای پلاک انتظامی فعال (به نام خود) باشند امکان ثبت نام را ندارند.

تنظیم صلحنامه امکانپذیر نیست.

سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت سایپا باقی می ماند بدیهی است امکان فک رهن قبل از یکسال مقدور نیست.

گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام شماره کارت بانکی خود را معرفی نماید و از همان کارت برای واریز وجه استفاده نماید و شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد. کد نمایندگی که در مرحله دوم ثبت نام توسط متقاضی انتخاب می‌گردد باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد. دراین طرح متقاضی می تواند فقط در یکی از خودرو سازان (ایران خودرو و یا سایپا) ثبت نام نماید و اگر پس از پایان مهلت ثبت نام مشخص گردد که در هر دو خودرو ساز ثبت نام نموده است ثبت نام دوم ایشان کان لم یکن تلقی می‌گردد و وجوه واریزی مشتری مسترد می گردد. در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

در این روش فروش صرفا" مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک طرح "سامانه صیاد" را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

جزئیات فروش فوق‌العاده شرکت سایپا [به روز رسانی] - اردیبهشت 99

معاون مهندسی سازمان و سیستم‌های گروه خودروسازی سایپا، با تشریح جزئیات فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت، اعلام کرد: «طبق تصمیم جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) مبنی‌بر تغییر فرآیند فروش خودروها از فروش فوری به فروش فوق‌العاده، خودروسازی سایپا از هفته آینده فروش فوق‌العاده محصولات خود را آغاز خواهد کرد.

طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، «عباس قاسمی» در تشریح تصمیم جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت و گروه خودروسازی سایپا براساس اجرای شیوه‌های جدید فروش خودرو گفت: «در شیوه جدید کمرنگ کردن نقش واسطه‌گران و ایجاد سازوکار شناسایی و عرضه به مصرف‌کننده واقعی خودرو  در صدر اولویت‌های سایپا قرار دارد. به‌همین ‌دلیل، علاوه‌بر اقدامات سابق، محدودیت‌های جدیدی نیز در نظر گرفته شده است.»

شرایط جدید ثبت نام سایپا

ثبت‌نام فقط یک خودرو با کد ملی منحصر‌به‌فرد، سن بالای ۱۸ سال، فاصله زمانی تا آخرین خرید خودرو از سایپا و ایران‌خودرو، در رهن بودن خودرو تا یک سال به‌واسطه اعطای تسهیلات و عدم امکان صلح از جمله اقداماتی بود که سایپا پیشتر برای جلوگیری از واسطه‌گری انجام داده اما در سیستم جدید فروش محصولات، علاوه‌بر حفظ شرایط قبلی، محدودیت‌های جدیدی نیز اجرا خواهد شد.

روش ثبت نام در سامانه امتا سایپا

معاون مهندسی سازمان و سیستم‌های گروه خودروسازی سایپا توضیح داد: «با همکاری سازمان توسعه تجارت سامانه احراز اطلاعات فردی موسوم به "امتا" راه‌اندازی شده تا با استفاده از آن، مشخصات شناسنامه‌ای، شماره حساب بانکی و شماره تلفن همراه متقاضیان خرید خودرو را با هم مطابقت دهیم؛ چراکه ضروری است اطلاعات هویتی و کدملی متقاضی با شماره حساب واریز وجه مطابقت کامل داشته باشد تا امکان بازگشت پول به حساب مشتریان در صورت عدم انتخاب در قرعه‌کشی فراهم باشد.»

در اجرای این طرح ابتدا متقاضیان ثبت نام خودرو به وب‌سایت رسمی گروه خودروسازی سایپا مراجعه کرده و با درج مشخصات کامل، مراحل پیش ثبت‌نام را انجام داده و نام کاربری و رمز ورود به سامانه دریافت می‌کنند.

سامانه "امتا" طی یک هفته و به صورت اتوماتیک، ثبت‌نام‌های انجام شده و اطلاعات مشتریان را بررسی و راستی آزمایی می‌کند.

پیش ثبت نام قرعه کشی سایپا با پرداخت 50 درصد قیمت خودرو

معاون مهندسی سایپا افزود: «پس از این مرحله، متقاضیان یک هفته فرصت دارند تا ۵۰ درصد از مبلغ خودرو موردنظر خود را به حساب سایپا واریز کنند؛ پس از یک هفته روند ثبت نام متوقف شده و قرعه‌کشی برای تخصیص خودرو به مشتریان با حضور نمایندگانی از سازمان‌های ذی ربط و دستگاه‌های نظارتی به‌وسیله نرم‌افزار انجام خواهد شد.»

پس از انجام قرعه‌کشی اسامی منتخبین توسط مبادی رسمی اطلاع‌رسانی گروه سایپا اعلام خواهد شد و آن‌ها تا یک هفته فرصت داشته تا ۵۰ درصد باقیمانده مبلغ خودرو را واریز کرده و برای نهایی شدن فرآیند خرید خودرو خود، تکمیل وجه کنند.

معاون مهندسی سازمان و سیستم‌های گروه سایپا با بیان اینکه خودرو کسانی که در قرعه‌کشی برنده می‌شوند، سه ماه پس از تکمیل‌وجه تحویل داده خواهد شد، اظهار کرد: «مبلغ پرداختی کسانی که در قرعه کشی برنده نشده‌اند نیز طی یک هفته پس از مشخص شدن نتایج، به حساب متقاضیان بازگردانده خواهد شد و به‌همین دلیل ضروری است که پرداختی اولیه از حسابی باشد که متعلق به متقاضی اصلی خرید خودرو است.»

قاسمی در رابطه با تعداد خودروهایی که در هر مرحله از فروش فوق‌العاده سایپا به مشتریان عرضه می‌شوند، گفت: «براساس توافق‌های صورت گرفته، خودروسازان می‌توانند تا سقف ۴۰ درصد از تولیدات روزانه خود را به‌صورت فروش فوق‌العاده عرضه کنند و ۶۰ درصد باقی‌مانده نیز به ایفای تعهدات گذشته و همچنین طرح‌های پیش‌فروش اختصاص خواهد یافت.»

منظور از طرح فروش فوق‌العاده این است که دیگر فروش محصولات خودرویی با شیوه قبلی که روزانه سایت خودروسازان باز و تا زمان تکمیل ظرفیت مشتریان خودرو ثبت‌نام می‌کردند و ظرف مدت یک ماه خودروها تحویل داده می‌شد، وجود ندارد. در این شیوه جدید، ثبت‌نام محصولات به صورت هفتگی خواهد بود.

متقاضیان با دریافت کدکاربری و رمز عبور و با پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ خودروی انتخابی ظرف همان یک هفته، ثبت نام کرده و اطلاعاتشان مورد بررسی قرار می‌گیرد. چنانچه تقاضا بیش از میزان درصد درنظر گرفته شده از تولید روزانه شرکت‌ها برای فروش فوق‌العاده باشد، قرعه‌کشی انجام شده و افراد منتخب قرعه‌کشی ظرف یک هفته پس از اعلام اسامی، مبلغ باقیمانده را واریز و تکیمل‌وجه می‌کنند. سپس سه ماه بعد خودرو تحویل داده می‌شود.

متقاضیانی هم که در قرعه‌کشی، اسامی آن‌ها انتخاب نشده باشد، ۵۰ درصد اولیه واریزی به حسابشان برگشت داده خواهد شد.

علاوه‌بر این در شرایطی که سه روز گذشته در جلسه ستاد تنظیم بازار، رئیس شورای رقابت اعلام کرد که قیمت خودروهای ایران‌خودرو و سایپا بر اساس دستورالعمل جدید این شورا از فردای آن روز (۲۳ اردیبهشت) تعیین و اعلام خواهد شد؛ اما این وعده هنوز عملی نشده و تا این لحظه جز چهار خودروی گروه سایپا هیچ نرخی برای خودروها اعلام نشده است.

براین اساس برای چهار مدل از محصولات گروه سایپا قیمت‌ها بدین شرح است که پراید ۱۱۱، ۴۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ساینا ۵۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، تیبا صندوقدار ۵۲ میلیون تومان و تیبا ۲ (تیبا هاچ‌بک) ۵۹ میلیون تومان تعیین قیمت شده‌اند.

سیستم جدید ثبت نام در شرکت سایپا [به روز رسانی] - اردیبهشت 99

قابل توجه مشتریان شرکت سایپا از این پس جهت خرید خودرو می بایست فرایند احراز هویت و تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک «ورود/ ثبت نام» انجام و با استفاده از آن وارد سامانه شوید.

با توجه به الزام ورود به سیستم جهت خرید خودرو ،لطفا قبل از شروع طرح فروش نسبت به تکمیل پروفایل خود اقدام نمایید.

فرآیند احراز هویت از طریق سامانه امتا (مربوط به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت) انجام می گردد.

احراز هویت سایپا از طریق همخوانی مالک سیمکارت و متقاضی ثبت نام کننده در سایت فروش سایپا [به روز رسانی] - اردیبهشت 99

در ادامه مبارزه سایپا با دلالان بازار خودرو و جلوگیری از ایجاد هرج‌ومرج توسط آن ها در بازار، این شرکت خودروسازی در اقدامی جدید هویت متقاضیان ثبت نام کننده در طرح‌های فروش خود را با سیم کارت ثبت نامی توسط آن ها احراز می کند.

اولین طرح فروش محصولات سایپا در سال جدید [به روز رسانی] - اردیبهشت 99

ضمن تبریک حلول ماه رمضان، به اطلاع کلیه مشتریان و نمایندگی‌های شرکت سایپا می‌رساند، شرایط پیش فروش محصولات گروه سایپا از ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 99/02/06 صرفا از طریق فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل فعال خواهد شد.

طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا ویژه 6 اسفند 98 [به روز رسانی]

بدینوسیله به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا می‌رساند، پیش فروش محصولات این شرکت ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 98/12/06 صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی گروه سایپا تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد شد.

شرایط فروش جدید سایپا ویژه پنج شنبه 1 اسفند [به روز رسانی]

این شرایط فروش از پنجشنبه 1 اسفند 98 ساعت 10 صبح از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

سود مشارکت از سوی سایپا 15 درصد و سود انصراف 12 درصد در نظر گرفته شده است.شرایط فوق از پنج شنبه98/12/1 ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد. جهت اطلاع از موعد تحویل حتما به جدول ذیل مراجعه کنید.

طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا - 26 بهمن 98 [به روز رسانی]

بدینوسیله به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا می‌رساند، پیش فروش محصولات این شرکت ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 98/11/26 صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی گروه سایپا تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد شد.

طرح جدید پیش فروش شرکت سایپا ویژه دهه فجر 98 [به روز رسانی]

ضمن تبریک به مناسبت یوم ‌الله 22 بهمن، بدینوسیله به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا می‌رساند، پیش فروش محصولات این شرکت ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/11/23 صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی گروه سایپا تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد شد.

در صورت تکمیل ظرفیت هر یک از ماه‌های اعلامی، زمان تحویل خودروها به ماه بعد انتقال خواهد یافت.

شرایط فروش فوری کوییک آر ویژه 7 بهمن 98 [به روز رسانی]

به اطلاع متقاضیان محصولات شرکت سایپا می‌رساند، شرایط فروش فوری اقساطی کوییک دو رنگ R به صورت ثبت نام اینترنتی در روز دوشنبه مورخ 98/11/07 راس ساعت 10 صبح به شرح جدول ذیل فعال می‌گردد.

کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته اند قادر به ثبت نام در این بخشنامه نیستند.

بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط بخشنامه ثبت نام سایپا از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد.

شرایط فروش سایپا ویژه دهه مبارک فجر 98 [به روز رسانی]

به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا می‌رساند، شرایط فروش محصولات سایپا به مناسبت دهه مبارک فجر از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 98/11/08 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل فعال است.

بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد.
شرایط صلح در این بخشنامه فعال نیست.

شرایط فروش سایپا برای خودرو کوییک R ویژه بهمن 98 [به روز رسانی]

به اطلاع متقاضیان محصولات شرکت سایپا می‌رساند، شرایط فروش فوری اقساطی خودرو کوییک دو رنگ R به صورت فروش اینترنتی در روز سه شنبه مورخ 98/11/01 راس ساعت 10 صبح به شرح جدول ذیل فعال می‌گردد.

تحویل خودرو 30 روز پس از پذیرش است.

تاخیر یک ماهه در تحویل فروش فوری خودرو [به روز رسانی]

حسین سعیدی، در خصوص تاثیر طرح‌های پیش فروش خودرو بر روند بازار گفت: «به دلیل تحریم‌ها، تعداد زیادی از خودروهای پرطرفدار از برنامه تولید خودروسازها حذف شد و آنها مجبور شدند خودرو جایگزین به مشتریان پیشنهاد کنند در حالیکه ظرفیت تولید آنها محدود است و همین امر باعث شد که حجم تعهدات آنها ناگهان افزایش پیدا کند.»

وی ادامه داد: «این سیاست سبب شد که خودروسازها نتوانند به موقع خودروها را تحویل دهند البته دستگاه‌های نظارتی بر طریقه این نوع فروش نظارت دارند و خودروسازها فقط می‌توانند بخشی از تولیدات خود را پیش فروش کنند.»

وی در خصوص زمان تحویل تعهدات گفت: «از زمانیکه طرح جایگزین خودروهای مشمول تحریم اجرا شد، شاهد به تعویق افتادن تعهدات هستیم. از سوی دیگر کمبود قطعات یدکی نیز فشار زیادی به خودروسازها وارد می‌کند به طوری که در فروش‌های نقدی که موعد تحویل 30 روزه است برخی اوقات تا 60 روز هم طول می‌کشد تا خودرو را تحویل دهند، در پیش فروش نیز از 3 تا 6 ماه معمولا دیرکرد وجود دارد.»

وی در خصوص آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار گفت: «متاسفانه بازار به گونه‌ای است که به دنبال بهانه برای افزایش قیمت است و تا خبر یا یک حرکت منفی رخ می‌دهد قیمت‌ها بلافاصله روند افزایشی به خود می‌گیرند هفته گذشته به دلیل اتمام مجوزهای پلاک‌گذاری خودروسازها چند روز روند پلاک به تعویق افتاد و تا دیروز فقط سایپا توانسته مجوز پلاک گذاری را دریافت کند همین امر باعث شد که قیمت‌ها دوباره افزایش پیدا کند.»

عضو اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل در پایان پیش بینی کرد که در صورت بازگشت روند عادی پلاک گذاری قیمت خودرو به ثبات برسد.

پیرو اطلاعیه منتشر شده توسط گروه سایپا، دکتر عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش اعلام کرده است:

برای کنترل قیمت ها در بازار و حمایت از مشتریان واقعی بازار شب عید، پیش فروش های جدیدی از سوی سایپا از پس فردا آغاز خواهد شد. گروه خودروسازی سایپا با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت 20 درصد از ظرفیت تولید خود را با قیمت اعلامی سازمان حمایت در این طرح پیش فروش خواهد کرد.

به گفته بابایی هر مشتری می تواند با کد ملی و کد پستی خود در زمان اعلام شده در این پیش فروش سایپا شرکت کرده و با انجام مراحل  ذکر شده یک خودرو خریداری کند.

شرایط فروش سایپا کوییک ویژه 3 آذر 98 [به روز رسانی]

سایپا در حدود یک ساعت قبل از ارائه طرح فروش سایپا کوییک با رینگ فولادی و بدون فرمان برقی با قیمت 61 میلیون و 220 هزار تومان و با ارائه 5 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان خبر داد. این طرح فروش با شرط باقی ماندن سند خودرو برای یکسال در رهن شرکت ارائه شده است و نحوه پرداخت با ارائه 3 چک چهار ماه خواهد بود.

سایپا در حالی تاریخ تحویل کوییک را 30 روز پس از پذیرش اسناد عنوان کرده است که برخی از متقاضیان از عدم تحویل خودروهای فروش فوری خود، هفت ماه پس از خرید و ثبت نام در طرح های فروش سایپا خبر می دهند.

تجربه رانندگی با سایپا کوییک را می توانید از طریق این لینک مطالعه فرمایید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید