۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
کد خبر: 49488058

ذبیح‌الله غریب، رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد ۳ باب از ویلاهای غیرمجاز در شهرستان کوهرنگ تخریب شد.

به گزارش سلام نو، به نقل از خبرآنلاین، رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور دستور قضایی تخریب ۱۱ باب ویلای غیرمجاز در منطقه بیرگان کوهرنگ گفت: تاکنون ۳ باب از این ویلاهای غیرمجاز در این شهرستان تخریب شده است.

ذبیح‌الله غریب  افزود: ۱۱ ویلای غیرمجاز به زیربنای یک هزار و ۸۸۳ مترمربع در سالهای گذشته در اراضی کشاورزی منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ احداث شده است، که برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بارها نسبت به احداث این ویلاها اخطار داده شد و در دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر مورد بررسی و بازنگری قرار گرفت و از آنجا که صاحبان ویلاهای غیرمجاز نسبت به رای دادگاه اعتراض خود را اعلام کردند، اجرای مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده‌ها طولانی شد.

غریب تصریح کرد: پس از طی مراحل قانونی روز پنجشنبه با دستور دادستانی و با حضور یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سه باب از این ۱۱ ویلای غیرمجاز تخریب شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به درخواست صاحبان این ویلاهای غیرمجاز و به سبب تجهیزات و وسایلی که در داخل این ویلاها داشتنند، این امکان برای آنها فراهم شد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده، تخریب این ویلاها خوداجرایی شود.

غریب با بیان اینکه احداث هرگونه واحد مسکونی در اراضی کشاورزی غیرقانونی و مستلزم کسب مجوز است، خاطر نشان کرد: همگان در برابر این قانون یکسان هستند و بی‎شک اجرای قانون اصل و معیار فعالیت‌های این سازمان است و با هرگونه اقدامی خلاف قانون برخورد می‎شود.

گفتنی است، دهستان بیرگان با ۱۵ هزار نفر جمعیت ثابت و عشایر در فاصله ۲۰ کیلومتری چلگرد، مرکز شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید