۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 49477086

آیت‌الله سیداحمد خاتمی، عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد بیانات امروز مقام معظم رهبری منشور تداوم مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی بود.

به گزارش سلام نو، به نقل از ایسنا، عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز جبهه مقاومت جبهه عزت است و در آن، حزب الله و نیروهای وابسته‌اش جایگاه والایی قرار دارند و باید از آنان حمایت کرد.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سخنان امروز رهبری انقلاب درباره قدس و مسئله فلسطین اظهار کرد: بیانات امروز مقام معظم رهبری منشور تداوم مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی بود.

وی افزود: بیانات امروز ایشان تمام اراجیفی را که دشمنان علیه این آرمان مقدس دارند را خط بطلان کشید؛ کسانی می‌گویند رژیم صهیونیستی یک واقعیت است و باید با آن کنار آمد و رهبری فرمودند که باید با این واقعیت ساخته و پرداخته استکبار مبارزه کرد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که رهبری انقلاب اسلامی معتقدند زوال رژیم صهیونیستی نزدیک است، اظهار کرد: دولت‌های غربی که پشتیبان این رژیم جلاد هستند در بیانات امروز رهبری محکوم شدند و ایشان تاکید کردند این دولت‌ها با سوابق ننگین خود نمی‌توانند در برابر بشریت سر بلند کنند.

خاتمی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت جبهه عزت است و در این جبهه حزب الله و نیروهای وابسته به آن در جایگاه والایی قرار دارند و باید از آنان حمایت کرد.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان گفت: باید از جبهه مقاومت و به خصوص جریان حزب الله حمایت کرد و من به رسانه‌ها تاکید می‌کنم در این موضوع فعال باشند و جمله جمله بیانات امروز مقام معظم رهبری را تبیین و تفسیر کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید