رضا عبدی، مسئول برگزاری لیگ های پایه فدراسیون فوتبال هم جریان تیراندازی در بازی طلایی پوشان خرم آباد با تیم سقز در لیگ برتر نوجوانان را رد کرد.

به گزارش سلام نو، رضا عدی گفت: به راحتی می شود این خبر را راستی آزمایی کرد. با استعلام از نیروی انتظامی و بیمارستان های شهر سقز که ما این کار را انجام دادیم و اصلا متوجه شدیم که چنین چیزی نبوده است. اگر کسی ادعا دارد که در این بازی اتفاق تلخی رخ داده است به ما ثابت کند و عکسش را به ما نشان دهد تا ماجرا را دنبال کنیم. به هر صورت این بازی داور داشته و نماینده فدراسیون فوتبال هم آنجا حاضر بوده است. ماجرا فقط یک سنگ پراکنی ساده بوده است. یکی از تماشاگران سنگی به داخل زمین پرت می کند که سنگ به سر یکی از بازیکنان می خورد و سر او می شکند. در عکس مشخص است که بازیکن نشسته است. او چطور به کما رفته است؟

وی  ادامه داد: مشکلی برای بازی در شهر سقز وجود ندارد و این شهر از امنیت کافی برخوردار است و اتفاقی که در بازی رخ داده است در برخی از بازی ها هم قبلا شاهد آن بوده ایم. تیم میزبان بازی را یک بر صفر پیش بود و بهانه ای نبود که موجب تعطیلی بازی شود. داور می خواست بازی را ادامه دهد اما تیم میهمان به همین بهانه از بازی دست می کشد. به اعتقاد ما صحبت ها و ادعاهای واهی درباره این بازی مطرح شده است و می تواند دستاویز شبکه های معاند قرار بگیرد در حالی که واقعیت چیز دیگری بوده است و همان طور که اشاره کردم به راحتی می تواند راستی آزمایی شود. سرمربی تیم حریف ادعاهایی کرده است و مدعی است عکس هایی از این اتفاقات دارد. اگر واقعا چنین چیزی است به ما نشان بدهد تا پیگیر شویم. در حالی که ما همه گزارش ها را دریافت کرده ایم و متوجه شدیم همه چیز در حد یک سنگ پرانی ساده بوده است. همین و بس. سوال من این است تیمی که بازی را یک بر صفر پیش است چطور در دقیقه 86 بازی، کاری می کند که بازی تعطیل شود؟ چطور بازی تا دقیقه 86 امنیت داشته است. به هر صورت هیچ کس رفتار تماشاگر مبنی بر سنگ پرانی را تایید نمی کند اما این نباید بهانه ای شود که امنیت یک شهر را زیر سوال ببریم و مسایل را به گونه دیگر و غیر عادی جلوه دهیم./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید