چین و چروک در هرجای صورت باشند، بسیاری از خانم ها، سعی می کنند تا حد ممکن آن ها را درمان کنند. هیچ کاری برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک وجود ندارد، زیرا آنها بخشی از روند پیری طبیعی هستند، اما می توانید با تکنیک های مناسب آرایشی آنها را کمتر آشکار کنید.

این نکات آرایشی را امتحان کنید تا چین و چروک ها را پنهان کرده و چهره تان شاداب و جوان به نظر برسد.

1. پوست خود را به طور مرتب آبرسانی کرده و مرطوب نگه دارید

تفاوت بین پوست های صاف و افتاده در هیدراتاسیون است. بهترین راه برای پوشاندن چین و چروک آبرسان کردن آن ها است. برای مرطوب نگه داشتن پوست از داخل و خارج، حتماً آب زیادی بنوشید و همیشه بعد از شستن صورت و قبل از اینکه آرایش کنید مرطوب کننده بمالید.اگر بالای 40 سال دارید ، یک مرطوب کننده به تنهایی روند پیری را کند نمی کند، بنابراین ابتدا ازسرم و سپس از یک مرطوب کننده استفاده کنید. هنگام انتخاب سرم، به دنبال آن هایی باشید که اسید هیالورونیک را به عنوان یکی از مهمترین ترکیبات شان دارند. هیالورونیک اسید، یک رقیق کننده است، به این معنی که به حفظ رطوبت کمک می کند.

2. از سیلیکون استفاده کنید

بسیاری از متخصصان زیبایی، سیلیکون را یک سلاح جادویی می نامند. سیلیکون سطح صاف تری روی پوست ایجاد کرده و چین و چروک ها را کمتر جلوه می دهد.

3. پایه را روشن کنید

داشتن چین و چروک به این معنی نیست که مجبور به استفاده از آرایش بیشتر یا سنگین تر هستید. هنگامی که از یک پایه کامل و یا از برنامه کاربردی خود بسیار استفاده می کنید، آرایش در چین و چروک ها قرار می گیرد و آنها را بیشتر نمایان می کند. با یک پایه روشن یا متوسط چین و چروک ها را ​​پوشش دهید. استفاده از اسفنج مرطوب به نرم شدن پایه کمک خواهد کرد و جلوه ای بی نظیر و بی نقص به آن می بخشد.

4. پودر را کنار بگذارید

پودر تمایل دارد که در خطوط ریز و پوسته پوسته ها قرار بگیرد و باعث بدتر شدن آن ها شود، بنابراین بهتر است از آن استفاده نکنید.

5. گردن خود را فراموش نکنید

حتی اگر آرایش صورت شما بی عیب و نقص باشد، چین و چروک های روی گردن آن را تحت تاثیر قرار می  دهد. حتماً آرایش خود را از خط فک به پایین ادامه دهید. لازم نیست لباس زیادی بپوشید، آرایش به پنهان کردن چین و چروک های گردن کمک می کند و زیبایی بیشتری به شما می بخشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید