شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه، در نامه‌ای پیش از شهادت به فرمانده حماس بیان کرده بود دفاع از فلسطین مایه شرف و عزت ماست و ایران اسلامی فلسطین را تنها نخواهد گذاشت.

به گزارش سلام نو، به نقل از ایرنا، پاسخ شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران به نامه فرمانده گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس ) و تاکید وی بر حمایت ایران اسلامی از فلسطین در رسانه های منطقه و در آستانه روز جهانی قدس بازتاب داشت.

سردار سلیمانی در این نامه که مدتی پیش از شهادت نگاشته بود،‌آورده است : دفاع از فلسطین مایه شرف و عزت ماست و ما در برابر هیچ متاعی در دنیا، از این وظیفه دینی شانه خالی نخواهیم کرد.

شهید سلیمانی در این نامه به فرمانده این گروه برجسته فلسطینی، ملت فلسطین را ملتی شجاع و مظلوم توصیف و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه آنان و نیز محاصره غزه را محکوم کرد.

فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه، اسماعیل هینه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را نیز مبارزی مقاوم و هوادارانش را یارانی وفادار عنوان و بر استقامت و جهاد تاکید کرده است.

وی در نامه خود به فرمانده گردان های القسام در عین حال به فلسطینی ها اطمینان داده است که ایران اسلامی، فلسطین و قبله نخست مسلمانان را با وجود  فشارها و تحریم های شدید، تنها نخواهد گذاشت.

شهید سلیمانی یاد آورشده است که دفاع از فلسطین مصداق حقیقی دفاع از اسلام و قرآن است و کسی که ندای شما (مردم فلسطین) را بشنود و یاری تان نکند، مسلمان نیست.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید