۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
کد خبر: 49039775

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ نمونه مثبت جدیدی در استان خراسان‌جنوبی شناسایی نشده است.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، کامبیز مهدی‌زاده اظهار داشت: : طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شد که خوشبختانه هیچ نمونه مثبت جدیدی شناسایی نشده است.

وی با اعلام اینکه مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در استان ۶۲۲ نفر هستند، بیان داشت: از روز اول تاکنون چهار هزار و ۵۳۶ آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شد که نتیجه سه هزار و ۹۱۴ مورد منفی و نتیجه ۶۲۲ آزمایش مثبت شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان‌ها، مطرح کرد: ۱۴۹ مورد در طبس، ۶۳ مورد در قاین، ۴۴ مورد در زیرکوه، ۲۶ مورد در فردوس، ۳۶ مورد در سرایان، ۱۹ مورد در بشرویه، هفت مورد در سربیشه، چهار مورد در نهبندان، چهار مورد در خوسف، ۶۵ در درمیان و ۲۰۵ مورد در بیرجند هستند.

مهدی‌زاده عنوان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در استان، ۵۷۵ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و دو نفر در بیمارستان‌ها بستری‌اند که حال عمومی یک نفر از این بیماران وخیم است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان نداشتیم، افزود: تعداد فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در استان همان ۴۵ نفر است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید