۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 49015231

سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اعلام کرد ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان کردستانی توزیع شد.

به گزارش سلام نو، به نقل از ایسنا؛ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان کردستانی خبر داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس که در راستای لبیک گفتن به فرمان رهبر معظم انقلاب در سالن آزادی سنندج برگزار شد،با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه پیرو فرمان حضرت آقا به مرحله اجرایی درآمد، افزود: پس از اعلام این فرمان مبارک، یک خیزش عمومی، وحدت، کمک و همدلی و سخاوتمندی ملت شریف ایران و مردم کردستان را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه مردم از آنچه که در اختیار داشته دریغ نکرده و کمک کردند تا افراد نیازمند احساس کمبود و یا ناراحتی نکنند، گفت: فرهنگ اسلامی و انقلاب در قالب این کمک‌های داوطلبانه تجلی زیبایی یافت.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش بزرگ مومنانه در راستای کمک به افراد نیازمند در سطح مرکزیت استان به‌صورت نمادین آغاز شده است، تصریح کرد: همزمان با مرکز استان، در سطح شهرستان‌ها نیز این رزمایش عملیاتی شده است.

سردار حسینی با اذعان به اینکه امید است بتوان کمک‌های بیشتری را برای یارگیری مردم تا پایان گذر از بحران کرونا داشته باشیم، تأکید کرد: با امید به خدا و با کمک مسئولان و مردم کرونا را شکست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی آماده و میان نیازمندان توزیع می‌شود، از اهداء 500 کمک جهیزیه‌ به نوعروسان نیازمند کردستانی خبر داد و گفت: مراسم اهدای این جهیزیه‌ها به‌دلیل بروز شرایط کرونا، برگزار نشد اما توزیع این هدایا از اواخر اسفند آغاز شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه امید است با وحدت و انسجامی که وجود دارد بر مسائل و مشکلات غلبه کنیم تا هم دشمن خارجی و هم این ویروس منحوس را شکست دهیم، درباره نحوه انجام رزمایش‌های کمک‌های مومنانه توضیح داد: برای شناسایی نیازمندان به کمک خیّرین، معتمدین، هیئت رزمندگان اسلام و مجموعه سپاه وارد عمل شدیم.

وی با اعلام اینکه در مرحله اول 19 هزار و 820 خانوار نیازمند شناسایی شد، تصریح کرد: در این مرحله حدود 15 هزار و 170 بسته معیشتی توزیع شد.

سردار حسینی از شناسایی 18 هزار و 667 خانوار جدید که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای کمک‌رسان نبودند در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود این تعداد نیز تا پایان ماه مبارک رمضان از امکانات تهیه شده بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از مسئولان، خیّرین و مردمی که در رزمایش کمک مومنانه مشارکت و پای کار بودند، قدردانی کرد و یادآور شد: ما هم‌اکنون در جبهه ایجاد امنیت و تأمین معیشت بخشی از مردم که خدمت‌گذاری بی‌منت و نوکری مردم است، تلاش می‌کنیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید