سریال «وقت صبح» به کارگردانی جواد میرزا آقازاده  و تهیه کنندگی مشترک عمار خطی و جواد میرزا آقازاده از بیست و سوم اردیبهشت 1399، مصادف با شب 19 ماه مبارک رمضان و شب قدر از ساعت 22:15 بر روی آنتن شبکه یک رفته و جایگزین سریال «زیر خاکی» شده است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : پخش سریال «وقت صبح» از بیست و سوم اردیبهشت 1399 مصادف با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و شب قدر آغاز شده است و این مینی سریال شش قسمتی به کارگردانی جواد میرزا آقازاده  و تهیه کنندگی مشترک عمار خطی و جواد میرزا آقازاده جایگزین سریال «زیر خاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا  شده است.

جواد میرزا آقازاده کارگردان «وقت صبح» پیش از این در سریال «دل شوره» به کارگردانی داریوش مختاری و تهیه کنندگی آرش زینال خیری در مقام دستیار کارگردان به فعالیت پرداخته بود.

مینی سریال «وقت صبح» هر شب راس ساعت 22:15 بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود و تکرار این سریال نیز در سه نوبت ساعت 1:30 بامداد، ۱۰:۳۰ صبح و ۱۵ عصر بازپخش می گردد.

بیشتر بخوانید :

معرفی و بررسی سریال «زیر خاکی» / طنزی در بستر دوران پهلوی و انقلاب اسلامی

معرفی و بررسی سریال «بچه مهندس 3» / سریالی با دغدغه جوانی

معرفی و بررسی سریال «سرباز» / اولین تجربه هادی مقدم دوست در کارگردانی سریال

معرفی و بررسی سریال «پدر پسری» / بازگشت شبکه پنج سیما به تولید سریال

مینی سریال « وقت صبح» در مرکز صدا و سیمای سمنان و به سفارش مرکز سیمای استان‌ها تولید شده و در محله‌های قدیمی شهر تاریخی سمنان تصویربرداری شده است، این مینی‌سریال با دارا بودن فضایی معنوی و پرداخت به مسائل اجتماعی در دهه اول محرم سال 1398 نیز از شبکه یک سیما پخش شده بود.

نویسندگی مینی سریال «وقت صبح» محصول مشترک سید امیر نعیم حسینی و جواد میرزا آقازاده است و داستان این مینی سریال روایت کننده قصه روحانی جوانی با بازی کاوه خداشناس است که در موقعیت انتخابی قرار می گیرد و این دو راهی انتخاب وی را با چالش‌هایی اساسی روبرو می کند.

در این مینی سریال بازیگرانی نظیر کاوه خداشناس، نسرین نصرتی، کاظم هژیرآزاد، نگار حسن زاده، صدف بهشتی، سلمان خطی، محمد یگانه، پژمان یاوری، لی لی فرهادپور، حسین صفریان، پناه باقریان، آیسان والی و ... به ایفای نقش پرداخته اند و عزت الله جامعی ندوشن نیز در این سریال حضور افتخاری داشته است.

کاوه خداشناس بازیگر 39 ساله سینما و تلویزیون در این مینی سریال ایفاگر نقش اصلی و نقش روحانی است، وی پیش از در فیلم و سریال های شاخصی نظیر : «معراجی ها»، «برادر»، «عملیات 125»، «دولت مخفی»، «رستگاران» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

نسرین نصرتی دیگر بازیگر این مینی سریال شش قسمتی محسوب می شود، این بازیگر و دستیار کارگردان 43 سینما و تلویزیون با ایفای نقش فهیمه معمولی در سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری نامش بر روی زبان ها افتاد، وی پیش از این در فیلم و سریال های شاخصی نظیر : «محمد رسول الله»، «عظش»، «شهر زیبا» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

کاظم هژیر آزاد دیگر بازیگر پیشکسوت این سریال سابقه بازی در فیلم و سریال های شاخصی نظیر «ولایت عشق»، «مختارنامه»، «بانوی سردار» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

جواد میرزا آقازاده در مینی سریال «وقت صبح» با داشتن یک فیلمنامه خوب و بهره گیری از بازیگران پیشکسوت و نام آشنای تلویزیون در کنار دیگران بازیگران یک سریال شش قسمتی موفقی را تولید نماید که پس از گذشت کمتر از یکسال به بازپخش رسیده است.

دیگر عوامل این مینی سریال عبارتند از: کارگردان جواد میرزاآقازاده، نویسنده امیرنعیم حسینی و جواد میرزاآقازاده، تهیه‌کننده عمار خطی و جواد میرزاآقازاده، مدیرتصویربرداری مجید یزدانی، تدوین سودابه سعیدنیا، آهنگساز نوید صالح زاده، حمید دلنوازی، صداگذاری امین شریفی، صدابرداری امیر نخجوان، طراح چهره پردازی جلال امیری مرند، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان فرزین فتحی، طراح صحنه و لباس محمد صادقی، مدیرتولید حمیدرضا سرپیران، اصلاح رنگ نگین حیدری، دستیاربرنامه ریز آرین حسینی، دستیار دوم کارگردان مهدی جوادی مقدم، مدیران تدارکات حمیدبرزو و امیرهوشنگ حسینی، دستار تدوین حمید شهبازی، مدیرصحنه سجاد جنتی کیا، منشی صحنه مریم روزبهانی و مانیا معینی، مجری چهره پرداز  فاطیما قمرخانی، جانشین تهیه عباس ایمانیان، ناظرکیفی احمدنیک کار، مشاور فیلمنامه محمود اربابی و مشاورکارگردان علی خائف.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید