تفکر مثبت اغلب در یک مفهوم اشتباه استفاده شده است. مردم از قدرت این عمل عالی سوء استفاده می کنند و پیشنهاد می کنند که از این طریق به پول، ثروت فکر کنید و هرآنچه را می خواهید جلب کنید.

این اشتباه است که ذهن خود را با این روش فکرکردن محدود کنید. این دقیقاً یکی از اصلی ترین انتقادها برای فیلم The Secret است. فقط با احساس خوب، شما نمی توانید هر چیزی را که می خواهید داشته باشید. فواید تفکر و احساسات مثبت در واقع بسیار زیاد است آن ها پدیده های مثبت دیگری را در زندگی شما ایجاد می کنند، اما شما باید اقدامات لازم را نیز انجام دهید. در زیر اقدامات عالی که شما را در مسیر صحیح زندگی قرار می دهند، بیان شده است:

1. خواندن را شروع کنید حتی اگر خواننده خوبی نباشید

هر وقت در زندگی به سختی برخوردید یا ناامیدی را تجربه کردید، شروع به آواز خواندن کنید. آهنگی را انتخاب کنید که احساس خوبی را به شما منتقل کند و شروع به پخش آن در ذهن خود کنید تا همه نگرانی ها و استرس تان از بین برود.

این آهنگ می تواند بیانگر یکی از احساسات شما باشد و خنده و شادی را در قلب شما تحریک کند. موسیقی خوب همیشه ابزاری عالی برای تغییر روحیه هستند.

2. تنفس عمیق را به یک عادت تبدیل کنید

آیا می دانید که هوشیاری با روش تنفس ارتباط زیادی دارد؟ یوگیس و راهبان از مدت ها قبل دریافته اند که افکار ما به طور مستقیم با روشی که تنفس می کنیم مرتبط است.

وقتی تنفس را به آرامی و عمیق در شکم خود شروع می کنیم، با بهره برداری از 100٪ ظرفیت ریه هایمان، به نظر می رسد افکار ما کند و آرام تر می شوند. این تقریباً در هر تکنیک مراقبه استفاده می شود. زندگی به آرامی کند می شود، استرس، ذهن و جسم را رها می کند و از این راه فرد وضوح و ذهن آگاهی می یابد.

این عمل نه تنها شما را آرام می کند بلکه بر سلامتی و گردش خون کلی شما نیز تأثیر می گذارد، فعالیت مغز را تقویت می کند و هرگز در بهبود روحیه ناکام نمی مانید.

تنفس جوهر زندگی است، بنابراین شروع به انجام درست آن کنید. به سادگی این کار را شروع کنید تا یک عادت ثابت شود. با نفس عمیق شکم خود رامانند یک بالون پر کنید. هرچه این روش را بیشتر تمرین کنید، نفس های شما عمیق تر و موثر تر خواهند شد.

3. لبخند بزنید و بیشتر بخندید

بدن  ابزار ذهن است. افکار و نگرش بسیار مرتبط با بدن ماست. ما تمایل داریم با آنچه می بینیم، می شنویم، طعم، بو و لمس می کنیم فکر و احساس کنیم. بنابراین اگر لبخند بزنید، می توانید فوراً آن را حس کنید و ذهن شما به این امر پاسخ خواهد داد و احساس خوب و مثبت را شروع خواهید کرد. این نه تنها روحیه شما را بالا می برد، بلکه بر روی همه افراد دیگری که با شما ارتباط برقرار می کنند نیز تأثیر می گذارد.

می توانید به خودتان در آیینه نگاه کنید و خود را مجبور به خندیدن کنید. این خیلی خوب کار می کند و مسری می شود. بارها و بارها لبخند بزنید. هر بار که این کار را انجام می دهید، انرژی مثبت شما بیشتر می شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید