هنگامی که از دردهای مزمن و گسترده رنج می برید، به داروهای خود تکیه می کنید تا در طول روز به شما کمک کنند. البته دارو به تنهایی پاسخگو نیست، اما برای اکثر افراد مبتلا به درد مداوم کمک بزرگی است. علاوه بر طب سنتی و داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی، داروهای جایگزین جدیدتری نیز وجود دارند.

دو نوع درمان مختلف وجود دارد که می تواند به مبتلایان به درد مزمن کمک کند.

1. درمان سنتی

در درمان سنتی، شما با یک درمانگر دیدار می کنید و در مورد آنچه شما را آزار می دهد صحبت می کنید. این بسیار مفید است و موجب می شود، بیش از اندازه احساس درد نکنید. یکی از مزایای اصلی این نوع درمان این است که به شما کمک می کند تا در سطحی متفاوت با درد خود مقابله کنید. شاید پاسخی برای خلاص شدن از درد نباشد، اما یک درمانگر خوب می تواند به شما در مقابله با درد خود در سطح بهتر کمک کند.

2. فیزیوتراپی

درمان دیگر فیزیوتراپی است. این نوع درمان نیاز به یک نسخه یا مجوز قبلی از پزشک عمومی دارد. مراجعه به یک ارائه دهنده فیزیوتراپی می تواند به درد مزمن کمک کند.

این نوع درمان ممکن است شامل استفاده از تجهیزات مختلف بدنسازی برای کمک به دامنه حرکات باشد و همچنین می تواند از تکنیک های مختلف ماساژ استفاده کند. ماساژ بافت های عمیق برای افرادی که فیبرومیالژیا و سایر درد های بدن را تجربه می کنند، امیدوار کننده و مفید است.

فیزیوتراپی در خانه

برای کسانی که نمی توانند فیزیوتراپی را ادامه دهند، درمانگر می تواند راهنمایی هایی را برای تمرینات در منزل ارائه دهد که به دردهای خاص کمک می کنند. اگر در شانه درد احساس می کنید و نمی خواهید وزنه ها را بلند کنید. تمرینات هدفمندی وجود دارند که به کاهش درد و همچنین تقویت عضلات اطراف مفاصل آسیب دیده کمک خواهند کرد.

3. جراحی

این به طور معمول آخرین راه حل برای یک بیمار مزمن است. در این روش یک دستگاه شبیه به ضربان ساز در بدن قرار می گیرد. بعد از نصب، بیشتر در حین عمل سرپایی، شما می توانید میزان دارویی که دریافت می کنید را کنترل کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید