۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 48612332

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آتش سوزی در یک کارگاه طلاسازی در بازار تهران خبر داد.

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در کارگاه طلاسازی در بازار تهران خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ١٠:١١ دقیقه صبح روز جاری یک مورد حادثه حریق در محدوده بازار تهران، خیابان ١۵ خرداد-تکیه دولت به سامانه ١٣۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام می شوند.

سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: محل حادثه مجتمع تجاری چهار طبقه با کاربری کارگاه‌های طلاسازی و طلا فروشی بود که در طبقه منفی یک این ساختمان یک کارگاه حدودا شش متری دچار حریق شده بود. این محل کاملا شعله ور بود و از آن جایی که در این کارگاه‌ها از سیلندرهای گاز استفاده می شود، ١١دستگاه سیلندر در این محل وجود داشت که برخی از آن‌ها کاملا گداخته شده بود و هر لحظه امکان انفجار آنها وجود داشت.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان ضمن تخلیه مغازه و ساختمان‌های اطراف ایمن سازی‌های لازم را انجام دادند گفت: گروه دیگری از آتش نشانان نیز با احتیاط به زیرزمین وارد شدند و برای خاموش کردن حریق اقدام کردند. خوشبختانه این حادثه خسارت جانی بر جای نگذاشته و حریق به سرعت اطفا شد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، نیروهای این سازمان در حال حاضر مشغول لکه گیری محل حادثه هستند و سیلندرها نیز از داخل کارگاه خارج و به محل امن منتقل شده است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید