رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی ایرانشهر درباره مجروحین حادثه پیش آمده برای ناوچه کنارک ارتش گفت: 15 تن از مجروحین حادثه ناوچه کنارک به بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل شده اند.

روابط عمومی منطقه یکم دریایی بندرعباس صبح امروز (22 ازدیبهشت) از بروز حادثه برای یکی از شناورهای سبک این منطقه در محدوده آبهای بندر جاسک خبر داد.

به گزارش سلام نو، در توضیح روابط عمومی آمده است: بعدازظهر روز گذشته در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد که تاکنون شهادت یک نفر محرز و تعدادی نیز مجروح شده‌اند. ابعاد حادثه در دست بررسی دقیق کارشناسان فنی است.

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی ایرانشهر گفت: 15 تن از مجروحین حادثه ناوچه کنارک به بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل شده اند که حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

محمد مهران امینی فرد، رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی ایرانشهر در این خصوص گفت: به دنبال حادثه ای که روز ‌گذشته در آبهای دریای عمان اتفاق افتاد و با آمادگی که در شهرستان چابهار و کنارک انجام شد 10 دستگاه آمبولانس مصدومین را به ‌بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل کردند.‌

وی با بیان اینکه حال تمامی مجروحین مساعد است، افزود: 15 مجروح منتقل شده به بیمارستان از همان آغازین لحظات با توجه به ‌کادر مجرب موجود در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند.‌

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی ایرانشهر ادامه داد: ۲ نفر از مجروحین نیز به صورت سرپایی درمان شدند، در حال حاضر  13 مجروح ‌در اتاق عمل و بخش های مختلف بستری شدند که اکثر حال عمومی خوبی دارند.

امینی فرد خاطر نشان کرد: مراحل ‌درمانی مجروحین این حادثه به طور جد از امروز پیگیری می شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید