با نزدیک شدن به فصل تعطیلات و افزایش دما، معاشرت های فامیلی و دوستانه بیشتر اتفاق می افتند. اگر تصمیم به ازدواج دارید و می خواهید زن مورد نظرتان را در این معاشرت ها تحت تاثیر قرار دهید به این نکات توجه کنید.<br/> 

1. حس شوخ طبعی

در عصر رسانه های اجتماعی، کسی را نمی توان سرزنش کرد که به دنبال یک مرد قد بلند و خوش تیپ نباشد. اما روانشناس رایان هاوز، حس خوب شوخ طبعی را به عنوان صفت برتر برای شریک زندگی معرفی می کند. هاوز توضیح داد، بهترین زوج هایی که من با آن ها ملاقات کرده ام، توانایی خندیدن به خودشان را دارند.

طنز نه تنها روشی خارق العاده برای کاهش تنش در روابط است، بلکه خنده باعث می شود مغز شما اندورفین ها را آزاد کند، که به نوبه خود این باعث کاهش سطح استرس می شود.

2. هوش هیجانی

هوش هیجانی به توانایی فرد در درک و تنظیم احساسات خود و شناخت احساسات دیگران اشاره دارد . مطالعات کلیشه ای بیان می دارند که زنان بهتر احساسات و نظرات خود را نسبت به مردان بروز می دهند. اما این بدان معنا نیست که مردانی با هوش هیجانی بالا وجود ندارند. افراد با هوش عاطفی بالا درک بهتری نسبت به شریک زندگی خود دارند و کمتر دچار نزاع و اختلاف نظر می شوند.

3. اعتماد به نفس

برای بیشتر زنان، اعتماد به نفس یک صفت عالی برای شریک زندگی شان است. مردانی که اعتماد به نفس بالا دارند، ارزش وقت را بیشتر می دانند و برای برنامه ریزی های زندگی قابل اعتماد ترهستند.

4. ثبات رفتار

پسری که به تعهد ات خود پایبند نیست و نمی تواند بیش از شش ماه شغلش را حفظ کند، فقط روحیه آزاد ندارد بلکه او بی مسوولیت است. با افزایش سن ثبات رفتاری و کاری جذاب تر به نظر می رسند. این فقط به امنیت مالی مربوط نمی شود. مردی که شغل پایدار دارد و جای خودش را تثبیت کرده، قابل اعتماد و توانا در انجام تعهدات است. این امر به ویژه در صورتی که به دنبال حل و فصل مشکلات خانوادگی هستید، بسیار مهم است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید