فناوران پارک علم وفناوری گیلان از طراحی و ساخت دستگاه تولید ماسک N۹۵ برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش سلام نو،، یکی از شرکت‌های دانش‌محور مستقر در پارک علم وفناوری گیلان اقدام به دستگاه تولید ماسک N95 کرده و این دستگاه را نسبت به دستگاه‌های مشابه خارجی ارتقاء داده است.

این شرکت در زمینه ساخت ماشین‌آلات صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی سابقه فعالیت داشته و اکنون در حوزه بسته‌بندی در سه بخش، ماشین آلات تولید می‌کند که در مجموع توان تولید ۱۴ دستگاه مختلف را دارد.

دستگاه بلیستر تمام اتومات ازجمله محصولات‌نهایی این شرکت است و این شرکت توانسته با ثبت اختراع این دستگاه و به عنوان یک دستگاه دانش بنیان یک مزیت رقابتی در بازار برای خود ایجاد کند و از سازمان‌پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تاییدیه‌های لازم را دریافت کند.در حال حاضر نیز مشغول اعتبارسنجی آن است.

ثبت ۴ اختراع از جمله دستگاه قرص ساز و دستگاه بسته بندی قرص و کپسول (بلیستر) از جمله دستاوردهای این شرکت فناور است و همچنین اخذ پروانه بهره‌برداری از اداره صنعت و معدن ، اخذ استاندارد CE اروپا برای ماشین آلات تولیدی، اخذ گواهی iso9001 و اخذ گواهی ستاره طلایی مشتریان از دیگر اعتبارات گواهی های کسب این شرکت است.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، این شرکت در دو شعبه لاهیجان و قلعه حسن خان موجب اشتعال ۱۸ نفر به صورت مسقیم و ۳۰ نفر به صورت غیر مستقیم شده است و در راستای بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جهش تولید، اعلام کرد کسانی که از این شرکت دستگاه خریداری کنند یک‌ماه سرویس و گارانتی رایگان ارائه می‌کند./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید