جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از سقوط یک دستگاه سواری پرشیا به عمق پیش از ۱۵۰ متری دره در بزرگراه شهید خرازی خبر داد و گفت: در این حادثه هر 3 سرنشین جان باختند.

3 تن بر اثر واژگونی خودرو در بزرگراه شهید خرازی در دم جان باختند

به گزارش سلام نو، ملکی درباره حادثه سقوط یک دستگاه خودرو سواری در دره و جان باختن سه تن توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۰:۳۲ دقیقه صبح امروز در پی تماس عوامل انتظامی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران مشاهده یک مورد دستگاه سواری در انتهای دره‌ای واقع در بزرگراه شهید خرازی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این که بلافاصله ۲ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند،گفت: در محل مشاهده شد یک دستگاه سواری پرشیا با سه سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده و پس از خروج از جاده به عمق پیش از ۱۵۰ متری دره مجاور جاده سقوط کرده است. آتش نشانان با تعبیه یک کارگاه و با استفاده از طناب‌های مخصوص خود را به کنار خودرو رساندند.

جان باختن 3 تن بر اثر واژگونی خودرو در بزرگراه شهید خرازی

ملکی بیان کرد: پس از جستجو آتش‌نشانان با پیکر سه نفر مواجه شدند که دو نفر از آن‌ها در فاصله بیشتری از خودرو افتاده بودند یک نفر دیگر هم در فاصله نزدیک به خودرو بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: هر سه نفر با تایید عوامل اورژانس مشخص شد که فوت کرده اند. این افراد با بران کارت‌های مخصوص به سطح جاده انتقال داده و تحویل عوامل انتظامی شدند.

او افزود: محل برای بررسی علت حادثه، مشخص شدن مالک آن و هویت افراد تحویل عوامل انتظامی و مسئولان حاضر در محل شد.

ملکی بیان کرد: در ساعت ۱۲:۵۶ دقیقه عملیات به پایان رسید.

/رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید