۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
کد خبر: 47061205

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از انهدام ۱۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان و کشف ۳۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش سلام نو از مازندران، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی و پلیس‌های تخصصی در فروردین ماه پارسال موفق شدند، بیش از ۳۹۰ کیلو گرم انواع موادمخدر را در استان کشف کنند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در استان موفق به شناسایی و انهدام ۱۰ باند تهیه وتوزیع موادمخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: بیش از ۳۹۰ کیلو گرم انواع موادمخدر کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ ثقفی با اشاره به اجرای ۱۰ هزار و ۵۵۰ عدد انواع قرص‌های مخدر در این مدت، افزود: ۳۴۱ طرح مقابله‌ای و برخورد با قاچاقچیان در قالب طرح کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی به مرحله اجرا در آمد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری ۹۱۰ متهم به موادمخدر در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند./ خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید