حفظ روحیه کارکنان برای اداره یک تیم و تجارت موفق بسیار مهم است، اما دلایل زیادی وجود دارند که باعث می شوند مثبت بینی با گذشت زمان متزلزل شود.در اینجا 6 نکته مؤثر برای تقویت روحیه در بین کارمندان آورده شده است.

1. معاشرت کنید

بازدید و معاشرت بخش مهمی از فرهنگ اداری است. اگر کارمندان خود را به میان وعده ها و نوشیدنی های خوشمزه، دعوت کنید، قطعاً می توانید درمیان کارمندان خود محبت و صمیمیت ایجاد کنید. می توانید از یک سرویس قهوه، میان وعده ها و نوشیدنی استفاده کنید.

2. بازخورد بخواهید

نارضایتی کارمندان می تواند به دلایل مختلفی پیش بیاید، اما تا زمانی که علت را نمی دانید، نمی توانید مشکل را برطرف کنید. درخواست بازخورد از اعضای تیم به شما این امکان را می دهد تا به مسائل اساسی که ممکن است از آن آگاهی نداشته باشید، بپردازید و این می تواند تجارت شما را بهبود بخشد.

3. موفقیت ها را جشن بگیرید

کارکنان احساس ارزشمندی می کنند اگر شما به خاطر چیزی که به دست آورده اند از آن ها تشکر کنید.

روش های زیادی برای تحسین و تشویق وجود دارند، از جلسات رو در رو تا پست های رسانه ای که این جشن را برای مخاطبان به صورت گسترده تری پخش می کنند.

4. مزایای کوچک تفاوت های بزرگی ایجاد می کنند

شرکت های نوپا و مشاغل کوچک ممکن است بودجه لازم را برای این مزایا نداشته باشند. اما کارهای کوچک می توانند باعث بهبود روحیه کارمندان شوند. کلاس های یوگای ماهانه و بن تخفیف در غذاهای محلی از اینگونه مزایای مطلوب هستند.

5. ثابت کنید که پیشرفت ممکن است

اگر بدانند که راهی برای پیشرفت شغلی وجود دارد، کارمندان در نقش خود انگیزه تر و متعهد ترخواهند بود.

6. موارد خاص را علامت گذاری کنید

همه می خواهند که مورد توجه دیگران باشند، این امر به همان اندازه که در دنیای خارج مهم است در محیط کار نیز مهم می باشد. برای صاحبان مشاغل و مدیران تیم، این به معنای صرف وقت برای تشخیص روزهای تولد کارمندان است تا بدانند که مورد توجه قرار دارند و این امر آن ها را بیشتر متعهد خواهد ساخت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید